برگزاری دوره آموزش EFQM در شرکت نفت البرز

برگزاری دوره آموزش EFQM در شرکت نفت البرز دوره آموزشی استقرار نظام تعالی سازمانی(EFQM) با دعوت از رییس اداره مهندسی، کیفیت و بهره‌وری پالایشگاه نفت آبادان در این شرکت برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز، مهدی مقدسی، رییس واحد برنامه‌ریزی و مسؤول اجرای سیستم‌های مدیریت شرکت […]

برگزاری دوره آموزش EFQM در شرکت نفت البرز

دوره آموزشی استقرار نظام تعالی سازمانی(EFQM) با دعوت از رییس اداره مهندسی، کیفیت و بهره‌وری پالایشگاه نفت آبادان در این شرکت برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز، مهدی مقدسی، رییس واحد برنامه‌ریزی و مسؤول اجرای سیستم‌های مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت استفاده از دانش و تجربیات شرکت‌های تابعه وزارت نفت که موفق به استقرار نظام تعالی سازمانی شده‌اند با هدف کاهش هزینه‌ها، افزایش دقت و استفاده بهینه از زمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اشاره کرد در دوره آموزشی دو روزه که در روزهای شانزدهم و هفدهم ماه جاری برگزار شد، مهندس ملایی، رییس اداره مهندسی، کیفیت و بهره‌وری پالایشگاه نفت آبادان به بیان و تشریح مفاهیم کلی مدل تعالی سازمانی، جوایز کیفیت، منطق رادار، نحوه تکمیل پرسشنامه و اظهارنامه در سطح تعهد به تعالی پرداخت.