افزایش ۵ برابری تولید در شرکت نفت و گاز غرب

افزایش ۵ برابری تولید در شرکت نفت و گاز غرب تولید روزانه نفت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با احتساب نفت میدان آذر به بیش از ۲۰۰ هزار بشکه افزایش یافت که این میزان تولید نسبت به آغاز تأسیس شرکت ۵ برابر شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت […]

افزایش ۵ برابری تولید در شرکت نفت و گاز غرب

تولید روزانه نفت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با احتساب نفت میدان آذر به بیش از ۲۰۰ هزار بشکه افزایش یافت که این میزان تولید نسبت به آغاز تأسیس شرکت ۵ برابر شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی، سعید ناصری‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر افزود: هم‌اکنون روزانه بیش از ۷میلیون مترمکعب گاز و ۷ هزار و ۵۰۰ بشکه میعانات گازی از میدان تنگ بیجار تولید می‌شود.

ناصری‌پور در جلسه مجمع سالیانه رسیدگی صاحبان سهام و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۶ که با حضور مهندس حاتمی و اعضای هیأت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برگزار شد، از تراز مالی مثبت این شرکت خبر داد و اظهارداشت: در سال مالی گذشته، عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از نظر مالی، عملیاتی، رفاهی مثبت بوده به‌طوری که طبق گزارش حسابرسی تراز مالی شرکت مثبت اعلام شد.

ناصری‌پور درباره برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت طی سال گذشته تصریح‌کرد: تمامی توربو پمپ‌های واحدهای عملیاتی تعمیر که فرایند انتقال پایدار نفت خام از تمامی مناطق عملیاتی تسهیل شده است. همچنین تعمیرات عملیات TCF و ISF با استفاده از نیروهای این شرکت به‌طور کامل انجام گرفت که ۲۵ میلیارد ریال صرفه‌جویی به همراه داشت.