بهینه‎سازی مصرف سوخت در صنایع کلید خورد

بهینه‎سازی مصرف سوخت در صنایع کلید خورد مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به سهم قابل توجه صنایع استان اصفهان در مصرف سوخت، بر اهمیت تمرکز طرح‎های بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش صنعت این استان تأکید کرد. به گزارش شانا، محسن دلاویز گفت: بحث جایگزینی موتورسیکلت‎های برقی از جمله مواردی بود که در نشست […]

بهینهسازی مصرف سوخت در صنایع کلید خورد

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به سهم قابل توجه صنایع استان اصفهان در مصرف سوخت، بر اهمیت تمرکز طرحهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش صنعت این استان تأکید کرد.

به گزارش شانا، محسن دلاویز گفت: بحث جایگزینی موتورسیکلتهای برقی از جمله مواردی بود که در نشست با استاندار اصفهان بررسی شد و استاندار اصفهان با توجه به تردد بالغ بر یک میلیون دستگاه موتورسیکلت که ۷۰ درصد آن در شهر اصفهان تردد دارند، بر آن تأکید داشت.

وی افزود: این طرح در سال ۹۳ به پیشنهاد شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به نمایندگی از وزارت نفت به شورای اقتصاد پیشنهاد شد، اما هنوز مصوب نشده است که با مذاکرات انجام شده، مقرر شد استانداری نیز از ظرفیتهای خود برای پیگیری این طرح استفاده کند و ما نیز برای همکاری در صورت تصویب طرح قول مساعد دادیم.

دلاویز گفت: در این نشست پیشنهادی مبنی بر ضرورت تمرکز مباحث بهینه‌سازی مصرف سوخت بر بخش صنعت استان اصفهان ارایه دادیم، زیرا نیروگاه‌ها و صنایع فولاد و آهن استان، سهم به‌سزایی در مصرف سوخت دارند و بهینه‌سازی مصرف در بخش صنعت، تأثیر قابل توجهی بر اصلاح مصرف سوخت این استان خواهد داشت.