برگزاری دومین جلسه کمیته CRM در شرکت گاز کرمان

برگزاری دومین جلسه کمیته CRM در شرکت گاز کرمان منوچهرفلاح، مدیرعامل شرکت گاز کرمان گفت: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به تمامی فرایند‌‌ها و فناوری‌هایی اطلاق می‌شود که در سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتری و ارایه خدمت به مشتریان به‌کار می‌رود. نام اختصار این سیستم CRM می‌باشد.سازمان‌ها با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط […]

برگزاری دومین جلسه کمیته CRM در شرکت گاز کرمان

منوچهرفلاح، مدیرعامل شرکت گاز کرمان گفت: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به تمامی فرایند‌‌ها و فناوری‌هایی اطلاق می‌شود که در سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتری و ارایه خدمت به مشتریان به‌کار می‌رود. نام اختصار این سیستم CRM می‌باشد.سازمان‌ها با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌توانند چرخه خدمات به مشتریان را به کوتاه‌‌ترین سطح ممکن برساند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، وی در ادامه بیان کرد: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به مشتریان کمک می‌کند تا در کم‌ترین زمان و بدون نیاز به سفر‌های شهری و مراجعه به سازمان درخواست‌های خود را ارایه دهند. همچنین به‌کارشناسان درون سازمان کمک می‌کند تا با مشاهد لیست درخواست‌های مشتریان در کارتابل خود، در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن درخواست‌های مشتریان را پاسخ دهند. این شرکت نیز در راستای تعالی سازمانی اقدام به پیاده‌سازی پروژه بهبود CRM در شرکت گاز استان کرمان کرده است که اکنون در مرحله اجرایی و آموزش قرار گرفته است.

فلاح اظهار داشت: ایجاد اعتماد، اصلاح فرایند و توانمند‌سازی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که یک سازمان را به برند تبدیل می‌کند. اهداف انسانی و پشتیبانی از آن، از موارد مهمی است که می‌تواند سبب سرآمدی شرکت گاز استان کرمان شود.

در ادامه این جلسه، روند اجرایی و آموزش‌های لازم به واحد‌های مربوطه انجام شد و از این به بعد کلیه ذی‌نفعان استان کرمان می‌توانند از طریق سایت شرکت گاز استان کرمان به آدرس WWW.NIGC-KERMAN.IR کلیه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را مطرح کنند و در اسرع وقت جوابیه را دریافت کنند.