اصلاح آیین‌نامه اجرایی دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز

اصلاح آیین‌نامه اجرایی دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز هیأت وزیران آیین‌نامه اجرایی مربوط به دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز را با هدف تسهیل و شفافیت اطلاعاتی در زنجیره تولید و توزیع نفت اصلاح کرد. به گزارش شانا، در جلسه هیأت دولت که به ریاست حسن روحانی، رییس‌جمهوری […]

اصلاح آیین‌نامه اجرایی دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز

هیأت وزیران آیین‌نامه اجرایی مربوط به دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز را با هدف تسهیل و شفافیت اطلاعاتی در زنجیره تولید و توزیع نفت اصلاح کرد.

به گزارش شانا، در جلسه هیأت دولت که به ریاست حسن روحانی، رییس‌جمهوری برگزار شد، گزارش وزارت راه و شهرسازی از روند بازاریابی و جذب سرمایه‌ پس از افتتاح طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بررسی شد.

براساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ درخواست برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در این بندر پیشنهاد شده که از این تعداد، نسبت به امضای ۷ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری در مجموع به ارزش ۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در زمینه جمع‌آوری مواد زائد کشتی‌ها، ساخت مخازن نگهداری گاز مایع (LPG) و فرآورده‌های نفتی و انبار چند منظوره و نیز دو تفاهمنامه با سرمایه‌گذاران خارجی به مبلغ یک میلیارد دلار و یک تفاهمنامه داخلی به میزان ۹۵۰ میلیارد ریال اقدام شده است.

هیأت وزیران در ادامه جلسه، آیین‌نامه اجرایی مربوط به دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز را با هدف تسهیل و شفافیت اطلاعاتی در زنجیره تولید و توزیع نفت اصلاح کرد.