فعالسازی ویبراسوییچ پمپ‌های مراکز انتقال نفت منطقه تهران

فعالسازی ویبراسوییچ پمپ‌های مراکز انتقال نفت منطقه تهران برای اولین بار در سطح شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران، روی مدار قراردادن، تنظیم و کالیبراسیون ویبراسوییچ‌های لرزشی پمپ‌ها از روی کاتالوگ و منطبق با گراف در منطقه تهران اجرا و پیاده‌سازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی منطقه تهران، قاسم اسدی رییس نوبتکاری […]

فعالسازی ویبراسوییچ پمپ‌های مراکز انتقال نفت منطقه تهران

برای اولین بار در سطح شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران، روی مدار قراردادن، تنظیم و کالیبراسیون ویبراسوییچ‌های لرزشی پمپ‌ها از روی کاتالوگ و منطبق با گراف در منطقه تهران اجرا و پیاده‌سازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی منطقه تهران، قاسم اسدی رییس نوبتکاری تعمیرات و مسؤول CBM در اینباره گفت: یکی از سوییچ‌های محافظتی بسیار مهم در پمپ‌های انتقال مواد نفتی، سوییچ لرزشی است که طبق کاتالوگ موجود، دستگاه را در برابر لرزش‌های ناشی از آن بالانسی، ناهم محوری و بسیاری از اشکالات دیگر که به صورت لرزشی در دستگاه، خودنمایی می‌کند، ایمن می‌سازد.

وی اضافه‌کرد: مراحل تنظیم این سوییچ طبق کاتالوگ شرکت سازنده بر روی یک دستگاه که از نظر لرزشی شرایط مناسبی دارد انجام و در ۳ مرحله تنظیم می‌گردد و براساس شرایط، ممکن است نیاز به تصحیح براساس گراف انتهایی کاتالوگ نیز باشد.