گسترش ارتباطات مدیریتی نفت با مراکز دانشگاهی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی مطرح کرد گسترش ارتباطات مدیریتی نفت با مراکز دانشگاهی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری اداره پژوهش و توسعه در سال جاری، ارتباط مستمر و پیگیر با بخش‌های مختلف مدیریت شرکت، معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و مراکز دانشگاهی و […]

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی مطرح کرد

گسترش ارتباطات مدیریتی نفت با مراکز دانشگاهی

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری اداره پژوهش و توسعه در سال جاری، ارتباط مستمر و پیگیر با بخش‌های مختلف مدیریت شرکت، معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و مراکز دانشگاهی و تعمیق روابط کاری با آنها است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی، رامین حاتمی در آیین معارفه رییس جدید اداره پژوهش و توسعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران که با حضور اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه تحقیق و پژوهش گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت در کشور ایران دارای سابقه‌ای ۷۰ ساله برابر با عمر دانشگاه در کشور است، اما به رغم توافق عمومی بر ضرورت و اهمیت این مهم، هنوز این رابطه سیستمی و پیوسته نیست و به شکلی گاه‌به‌گاه و گسسته وجود دارد.

حاتمی افزود: در دنیای امروز، رابطه‌ای مستقیم بین توسعه تکنولوژی و پیشرفت در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هر کشور برقرار است. به‌طوری‌که می‌توان گفت تکنولوژی عامل اساسی برای ایجاد ثروت، دانایی و توانایی کشور‌ها بوده و ابزاری قدرتمند در توسعه ملی به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تشکیل شورای پژوهش در سال جاری خبر داد و اظهارداشت: براساس باوری که به مقوله پژوهش و تحقیق در سازمان وجود دارد، لزوم فعال شدن شورای پژوهش و تشکیل کارگروه‌های تخصصی آنها اعم از فنی، منابع انسانی و HSE، احساس می‌شود که بایستی با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به توانمندی ضیایی، رییس جدید اداره پژوهش و توسعه شرکت بر لزوم استفاده از تجارب وی و همکاری بخش‌های مختلف سازمان و شتاب بخشی به‌ کار‌ها تأکید کرد.