اعلام سهمیه نفت سفید برای ذخیره‌سازی در البرز

اعلام سهمیه نفت سفید برای ذخیره‌سازی در البرز معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از اعلام سهمیه جدید نفت سفید استان البرز برای ذخیره‌سازی و مصرف در فصول سرد سال جاری خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبر نوروزی گفت: کلیه خانوارهای یک تا ۴ نفره به مقدار ۶۶۰ لیتر، خانوارهای ۵ نفر […]

اعلام سهمیه نفت سفید برای ذخیره‌سازی در البرز

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از اعلام سهمیه جدید نفت سفید استان البرز برای ذخیره‌سازی و مصرف در فصول سرد سال جاری خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبر نوروزی گفت: کلیه خانوارهای یک تا ۴ نفره به مقدار ۶۶۰ لیتر، خانوارهای ۵ نفر به بالا ۸۸۰ لیتر، خانوارهای فصلی ۲۲۰ لیتر و کلیه خانوارهای اتباع خارجه نیز مقدار ۲۲۰ لیتر می‌توانند نفت سفید مورد نیاز خود را از طریق فروشندگی‌های مربوطه و با نرخ مصوب دریافت کنند.

وی افزود این سهمیه با هدف ذخیره‌سازی و مصرف در روزهای سرد امسال توسط خانوارهای نفت سفید سوز استان البرز اعلام شده است و استفاده از کارت الکترونیکی نفت سفید توسط شهروندان الزامی بوده و فروشندگان می‌بایست استفاده از این کارت را مدنظر قرار دهند.

این سهمیه روی پوز کلیه فروشندگی‌ها تا پایان شهریور ماه سال جاری با نرخ مصوب هر لیتر یک‌هزار و پانصد ریال دارای اعتبار و تحویل می‌باشد.