آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت‌نیرو از امروز

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت‌نیرو از امروز معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت‌نیرو گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت‌نیرو از امروز یکشنبه، ۲۱مردادماه توسط سازمان سنجش آغاز خواهد شد و در این دوره بیش از هزارو۵۰۰ نفر در شرکت‌های غیردولتی آب‌وبرق جذب می‌شوند. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی‌اکبرمهاجری با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته […]

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت‌نیرو از امروز

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت‌نیرو گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت‌نیرو از امروز یکشنبه، ۲۱مردادماه توسط سازمان سنجش آغاز خواهد شد و در این دوره بیش از هزارو۵۰۰ نفر در شرکت‌های غیردولتی آب‌وبرق جذب می‌شوند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی‌اکبرمهاجری با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از امروز یکشنبه، ۲۱مردادماه اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت‌نیرو از طریق سازمان سنجش برای شرکت‌های غیردولتی این وزارتخانه همچون توزیع برق، آب و فاضلاب و مدیریت بهره‌برداری از نیروگاه‌ها اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند تا ۲۷ مردادماه اقدام به ثبت‌نام در این آزمون کنند.

وی با تأکید بر این‌که براساس آزمون این دوره یک‌هزارو۵۱۷ نفر به استخدام وزارت‌نیرو درخواهند آمد، ادامه داد: بر این‌اساس ۶۷۸ نفر در شرکت‌های توزیع برق، ۷۵۰ نفر در شرکت‌های آب و فاضلاب و ۸۹ نفر در شرکت‌های تولید برق حرارتی جذب خواهند شد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت‌نیرو با اشاره این‌که آزمون این دوره استخدامی وزارت‌نیرو ۲۶مهرماه برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره، ۲۲شرکت توزیع برق، ۲۸ شرکت آب و فاضلاب، پنج شرکت تولید برق حرارتی و ۱۰ نیروگاه درخواست استخدام داشته‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۱نفر در مشاغل کارشناسی و ۱۷۶نفر در مشاغل تکنسین و کاردانی پذیرش خواهند شد.

مهاجری تأکید کرد: این افراد برای شرکت در آزمون از شرط سنی معاف هستند به این معنا که شاغلان شرکت‌های پیمانکاری و حجمی حداکثر با ۱۵سال سابقه و به تعبیری تا ۴۵ سالگی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.