افزایش ۷۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت تلمبه‌خانه نفت صادراتی اهواز

افزایش ۷۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت تلمبه‌خانه نفت صادراتی اهواز مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش روزانه ۷۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت پمپاژ نفت‌خام در تلمبه‌خانه نفت صادراتی اهواز به‌دنبال نوسازی یک دستگاه توربین گازی خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سعیدکوتی گفت: این توربین که به […]

افزایش ۷۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت تلمبه‌خانه نفت صادراتی اهواز

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش روزانه ۷۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت پمپاژ نفت‌خام در تلمبه‌خانه نفت صادراتی اهواز به‌دنبال نوسازی یک دستگاه توربین گازی خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سعیدکوتی گفت: این توربین که به دلیل آسیب‌های شدید و اشکال فنی، سال‌های متمادی غیرفعال شده بود با تلاش شبانه‌روزی و همت کارکنان مدیریت‌های مهندسی و ساختمان، تعمیرات، تجهیزات و ماشین‌آلات فرایندی، تولید، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، آغاجاری و دیگر اداره‌ها نوسازی شد و هم‌اکنون عملیاتی شده است.

وی گفت: این توربین که از نوع سولزر است به همت متخصصان داخلی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازسازی و نوسازی شد.

 مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، افزایش ظرفیت پمپاژ و ضریب اطمینان صادرات نفت، افزایش مانور عملیاتی و امکان ترخیص و تعمیر توربین‌های موجود، صرفه‌جویی ارزی، صرفه‌جویی در مصرف برق و دستیابی به دانش فنی بازسازی و نوسازی توربین‌های سولزر را از دستاوردهای این اقدام ارزشمند برشمرد.