گردش مالی ۳۵ هزار میلیارد تومانی در صنعت پالایش

  گردش مالی ۳۵ هزار میلیارد تومانی در صنعت پالایش دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی گفت: گردش مالی صنعت پالایش کشور ۳۵ هزار میلیارد تومان در سال است که شرکت‌های پالایشی با همه مشکلات موجود، همچنان به دنبال افزایش تولید به‌طور مستمر و با کیفیت بالا هستند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پالایش […]

 

گردش مالی ۳۵ هزار میلیارد تومانی در صنعت پالایش

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایشی گفت: گردش مالی صنعت پالایش کشور ۳۵ هزار میلیارد تومان در سال است که شرکت‌های پالایشی با همه مشکلات موجود، همچنان به دنبال افزایش تولید به‌طور مستمر و با کیفیت بالا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ناصر عاشوری بیان‌کرد: این انجمن تکمیل‌کننده زنجیره خدمات و فعالیت‌های وزارت نفت، شرکت ملی پالایش و پخش و به‌طورکلی دولت در بخش صنعت پالایش کشور است.

وی با بیان این‌که در مواردی که وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش به لحاظ قانونی و حقوقی نمی‌توانند ورود کنند، انجمن درصدد حل مشکلات برمی‌آید، ادامه‌داد: هدف مشترک بخش دولتی و خصوصی توسعه و تولید و ارتقای تولید در صنعت پالایش کشور است.

عاشوری تأکید کرد: پالایشگاه‌های کشور به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشند تا بتوانند از قبال آن هزینه‌های تولید، نیروی انسانی و مالیات پرداخت کنند.

رییس انجمن صنفی پالایشگاه‌های کشور بر اهمیت به نیروی انسانی در شرکت‌های پالایشی نیز تأکید و تصریح‌کرد: منابع انسانی تمام سرمایه اصلی یک مجموعه به حساب می‌آید که رشد تولید با کیفیت در سایه توجه به امور نیروی انسانی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که نیرو‌ها باید خود را وابسته به صنعت و پالایشگاه بدانند، گفت: برای داشتن یک مجموعه نیروی انسانی متبحر و با انگیزه باید نکاتی از قبیل ارتقای پلکانی، انجام تنبیه و تشویق براساس معیارهای مدیریتی صحیح رعایت شود.

عاشوری با بیان این‌که باید اصل صرفه‌جویی در شرکت‌ها رعایت شود، گفت: موضوع صرفه‌جویی یک اصل مقدم است که نباید به خاطر آن اصل انگیزه را در نیروی انسانی فدا کنیم.