گازرسانی به۲۰۰ روستای خراسان‌جنوبی تا پایان سال ۹۷

گازرسانی به۲۰۰ روستای خراسان‌جنوبی تا پایان سال ۹۷ مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در حال‌حاضر ۳۰۵ روستای خراسان‌جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند گفت: تا پایان سال‌جاری ۲۰۰ روستای خراسان‌جنوبی گازرسانی می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گازاستان خراسان‌جنوبی سیدمحمودهاشمی اظهار داشت: در حال‌حاضر ۴۷درصد جمعیت روستایی خراسان‌جنوبی تحت […]

گازرسانی به۲۰۰ روستای خراسان‌جنوبی تا پایان سال ۹۷

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در حال‌حاضر ۳۰۵ روستای خراسان‌جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند گفت: تا پایان سال‌جاری ۲۰۰ روستای خراسان‌جنوبی گازرسانی می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گازاستان خراسان‌جنوبی سیدمحمودهاشمی اظهار داشت: در حال‌حاضر ۴۷درصد جمعیت روستایی خراسان‌جنوبی تحت پوشش شبکه گاز قراردارد.

وی با بیان این‌که این رقم تا دهه فجر سال گذشته ۳۶ درصد بوده است و در حال‌حاضر به ۴۷ درصد رسیده است افزود: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و عدم وجود موانع اجرایی و قانونی، این رقم تا پایان سال آتی به ۸۰ درصد افزایش یافته و به آمار کشوری خواهد رسید .

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با بیان این‌که تمام تلاش شرکت گاز استان بر سرعت بخشی در گازرسانی به روستاهای فاقد گاز است بیان کرد: تحقق این امر مستلزم وجود عزم، اراده و پشتکار قوی است که این ویژگی‌ها را در کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت گاز شاهد هستیم.

هاشمی با بیان این‌که خراسان‌جنوبی به یک کارگاه گازرسانی تبدیل شده است تصریح کرد: از حدود ۱۹۶۰ روستا در خراسان‌جنوبی، تعداد ۹۳۰ روستا در استان دارای قابلیت گازرسانی است.

وی ضمن اشاره به ۲۹۲ روستای گازدار در خراسان‌جنوبی تا پایان سال گذشته خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و عدم وجود موانع اجرایی و قانونی ۲۰۰ روستا در سال‌جاری و ۲۰۰ روستای دیگر تا سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.