نوزدهمین محموله نفت‌خام از پایانه کوروش بارگیری شد

نوزدهمین محموله نفت‌خام از پایانه کوروش بارگیری شد با تلاش کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران، نوزدهمین محموله از لایه نفتی پارس جنوبی، با موفقیت بارگیری شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، عملیات بارگیری این محموله روز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه توسط پایانه شناور فراورشی (FPSO) کوروش آغاز شد […]

نوزدهمین محموله نفت‌خام از پایانه کوروش بارگیری شد

با تلاش کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران، نوزدهمین محموله از لایه نفتی پارس جنوبی، با موفقیت بارگیری شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، عملیات بارگیری این محموله روز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه توسط پایانه شناور فراورشی (FPSO) کوروش آغاز شد و روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه به پایان رسید.

این بارگیری نخستین عملیات پس از آسیب‌دیدگی جزیی پایانه شناور فرآورشی کوروش که ۲۳ تیرماه بر اثر برخورد یک نفتکش دچار خسارت‌هایی جزیی شده بود، است.

خوشبختانه در این مدت همزمان با عملیات تعمیر خسارت‌های جزیی پایانه شناور فراورشی کوروش، تولید از این لایه نفتی همچنان ادامه داشته و حتی برای لحظه‌ای نیز متوقف نشده و طبق روال ادامه داشته است.

گفتنی است، مسؤولیت راهبری طرح توسعه لایه نفتی پارس جنوبی، همچنین عملیات بارگیری و صادرات نفت از این لایه نفتی مشترک بر عهده این شرکت قرار دارد.