احداث ۷۰۰۰متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود

احداث ۷۰۰۰متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود معاون مهندسی توسعه آب‌وفاضلاب شهری مازندران، گفت: به منظور تحت پوشش قراردادن مناطق شهری واقع در حوزه تحت پوشش شرکت و برخورداری شهروندان از آب شرب بهداشتی، احداث ۷۰۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود درحال انجام است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

احداث ۷۰۰۰متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود

معاون مهندسی توسعه آب‌وفاضلاب شهری مازندران، گفت: به منظور تحت پوشش قراردادن مناطق شهری واقع در حوزه تحت پوشش شرکت و برخورداری شهروندان از آب شرب بهداشتی، احداث ۷۰۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود درحال انجام است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از آبفاشهری مازندران، مهندس یزدان پناه با اعلام خبر بالا، افزود: تاکنون ۳۰۰۰ متر از این طرح اجرا شد و باقیمانده طرح شامل خرید لوله درحال پیگیری است.

وی، ضمن اشاره به این‌که با هدف انتقال آب از چاه‌ها به مخزن ذخیره و از ایستگاه پمپاژ به شبکه توزیع، احداث ۲۵۰۰متر خط انتقال در مرحله تهیه برآورد اسناد قرار دارد، تصریح کرد: برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در سرخرود۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

معاون مهندسی توسعه آب‌وفاضلاب شهری مازندران، به طرح‌های آبرسانی در محمودآباد اشاره و تصریح کرد: با هدف ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه‌ها، نصب یک واحد پکیج ارتقای کیفی آب با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد، که تا کنون پیمانکار انتخاب و فیلتر‌ها ساخته و نصب شد.

یزدان‌پناه به بهسازی و مهندسی مجدد چاه با هدف افزایش توان تأمین به میزان ۱۵ لیتر در ثانیه اشاره و تصریح کرد: در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم.

معاون مهندسی توسعه آب‌وفاضلاب شهری مازندران، از برگزاری مناقصه خرید دیزل ژنراتور با هدف اجرای طرح پدافند غیرعامل و تأمین آب در مواقع بروز بحران و قطع برق، خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

یزدان‌پناه، ادامه داد: با هدف اصلاح خط انتقال، کاهش هدررفت آب و افزایش توان انتقال از ایستگاه پمپاژ به شبکه توزیع احداث ۲۲۰۰متر خط انتقال با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار۲۲ میلیارد ریال در بابلسر در حال اجراست.