ملی حفاری؛ برنده مناقصه حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی

ملی حفاری؛ برنده مناقصه حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی رییس اداره بازاریابی و همکاری‌های خارجی شرکت ملی حفاری ایران از واگذاری پروژه حفاری ۸حلقه چاه اکتشافی در مناطق خشکی کشور توسط مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به این شرکت خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، کرمعلی‌نادری در توضیح […]

ملی حفاری؛ برنده مناقصه حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی

رییس اداره بازاریابی و همکاری‌های خارجی شرکت ملی حفاری ایران از واگذاری پروژه حفاری ۸حلقه چاه اکتشافی در مناطق خشکی کشور توسط مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به این شرکت خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، کرمعلی‌نادری در توضیح بیش‌تر در این باره گفت: واگذاری این چاه‌ها در پی برنده شدن شرکت ملی حفاری در مناقصه برگزار شده از سوی مدیریت اکتشاف انجام شد.

وی افزود: این اداره هم‌اکنون در حال انجام مقدمات فرایند کار است که پس از تأیید مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، قرارداد میان مدیران ارشد۲ شرکت امضا و مبادله خواهد شد.

نادری اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با حوزه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری، دستگاه‌های حفاری سنگین ۷۴ و ۸۹ فتح برای حفر این چاه‌ها در نظر گرفته شده است.

رییس اداره بازاریابی و همکاری‌های بین‌المللی شرکت ملی حفاری ایران گفت: پیش از این نیز حفاری ۸حلقه چاه از طرف مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به این شرکت محول شد و هم‌اینک دکل‌های حفاری ۳۲ و ۳۳ فتح در موقعیت‌های تعیین شده از سوی کارفرما استقرار دارند.

وی افزود: همچنین شرکت ملی حفاری ایران برای حضور در ارزیابی مدیریت اکتشاف شرکت نفت برای مناقصه ۸حلقه چاه اکتشافی دیگر اعلام آمادگی کرده و دو دستگاه حفاری ناوگان خود را به این منظور پیشنهاد داده است.