بدهی ۹۰ میلیون دلاری وزارت نفت به شهرداری

بدهی ۹۰ میلیون دلاری وزارت نفت به شهرداری رییس شورای شهر تهران بیان‌کرد: وزارت نفت باید از محل صرفه‌جویی در سوخت به شهرداری پول بدهد اما حتی یک ریال هم نداده است. به گزارش ایسنا، محسن هاشمی با بیان این‌که وزارت نفت باید از محل صرفه‌جویی در سوخت به شهرداری پول بدهد اما حتی یک […]

بدهی ۹۰ میلیون دلاری وزارت نفت به شهرداری

رییس شورای شهر تهران بیان‌کرد: وزارت نفت باید از محل صرفه‌جویی در سوخت به شهرداری پول بدهد اما حتی یک ریال هم نداده است.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی با بیان این‌که وزارت نفت باید از محل صرفه‌جویی در سوخت به شهرداری پول بدهد اما حتی یک ریال هم نداده است، گفت: البته وزارت نفت عنوان کرده که با راستی‌آزمایی پول می‌دهد اما تا حالا نداده و این در حالی است که باید سالانه ۹۰ میلیون دلار بابت صرفه‌جویی در مصرف سوخت به شهرداری بدهد که نداده است.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که روزانه حدود ۱۲ میلیون لیتر سوخت در تهران مصرف می‌شود، گفت: با یک محاسبه ساده رقم بدهی وزارت نفت به شهرداری مشخص می‌شود.

وی با بیان این‌که به دلیل بدهی، بانک‌ها به شهرداری پول نمی‌دهند، اظهارکرد: باید شهردار تهران از طریق شورای پول و اعتبار این مسایل را پیگیری کند؛ اما متأسفانه پیگیری‌های لازم انجام نمی‌شود و این نمی‌شود که برای مترو دو دقیقه وقت بگذارند اما برای دوچرخه ۵ ساعت و دست آخر هم کلاه سرشان بگذارند و عکس بگیرند.