اجرای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت گاز کرمان

اجرای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت گاز کرمان منوچهر فلاح در خصوص سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM گفت: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به تمامی فرایند‌ها و فناوری‌هایی اطلاق می‌گردد که در سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتری و ارایه خدمت به مشتریان به‌کار می‌رود. نام اختصار این سیستم CRM […]

اجرای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت گاز کرمان

منوچهر فلاح در خصوص سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM گفت: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به تمامی فرایند‌ها و فناوری‌هایی اطلاق می‌گردد که در سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتری و ارایه خدمت به مشتریان به‌کار می‌رود. نام اختصار این سیستم CRM می‌باشد. سازمان‌ها می‌توانند چرخه خدمات به مشتریان را به کوتاه‌ترین سطح ممکن برساند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، وی در ادامه بیان‌کرد: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به مشتریان کمک می‌کند تا در کم‌ترین زمان و بدون نیاز به سفر‌های شهری و مراجعه به سازمان درخواست‌های خود را ارایه دهند. همچنین به ‌کارشناسان درون سازمان کمک می‌کند تا با مشاهده لیست درخواست‌های مشتریان در کارتابل خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست‌های مشتریان را پاسخ دهند.

 به گفته او این شرکت نیز در راستای تعالی سازمانی اقدام به پیاده‌سازی پروژه بهبود CRM در شرکت گاز استان کرمان نموده است و کلیه ذی‌نفعان محترم می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی شرکت گاز استان کرمان به آدرس WWW.NIGC-KERMAN.IR و ثبت نام در سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کرده که با تلاش و همکاری کمیتهCRM که از کارشناسان واحد‌های مختلف شرکت تشکیل شده است، این درخواست‌ها در کم‌ترین زمان ممکن پاسخگویی می‌شوند.

منوچهر فلاح اظهارداشت: ایجاد اعتماد، اصلاح فرایند و توانمند‌سازی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که یک سازمان را به برند و الگو تبدیل می‌کند.