واگذاری برخی از خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی به دفاتر پیشخوان دولت

واگذاری برخی از خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی به دفاتر پیشخوان دولت مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی گفت: ۵ فعالیت این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و مشترکین می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی […]

واگذاری برخی از خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی به دفاتر پیشخوان دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی گفت: ۵ فعالیت این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و مشترکین می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی و دسترسی سهل و آسان به خدمات این شرکت ۵فعالیت به دفاتر پیشخوان واگذار شده و مشترکین می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

وی درباره واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: یکی از مشکلات مشترکین گاز طبیعی صرفاً امکان دریافت خدمات از ادارات تابعه شرکت گاز استان بوده که با برون‌سپاری خدمات، شرایطی فراهم شده که مشترکان و متقاضیان بدون اتلاف وقت و تردد اضافی در چندین نقطه از شهر در سطح استان این خدمات را دریافت کنند.

هاشمی افزود: هدف از برون‌سپاری خدمات، افزایش رفاه و تسهیل در امور مشترکین است و این امر باعث می‌شود تا مراجعه مردم به ادارات تابعه شرکت گاز استان کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی ابراز امیدواری کرد با ادامه مسیر رشد و تعالی سازمانی، شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مردم در منزل مسکونی خود نسبت به انجام امور و دریافت خدمات مدنظر خود اقدام کنند.

وی اظهارکرد: با تدابیری که اندیشیده شده، انتظار می‌رود با توسعه دولت الکترونیک، خدمات‌رسانی به مردم با روش‌های مطلوب‌تری صورت گیرد که در این راستا بایستی نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت مورد نظارت مستمر قرار گرفته تا در این رابطه نقاط ضعف شناسایی و رفع شود.

هاشمی گفت: واگذاری خدمات شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی به دفاتر پیشخوان دولت در راستای تسهیل و کاهش زمان‌های انجام کار بوده است.

وی ادامه داد: خدمات ارایه شده شامل صدر قبض المثنی، تغییر نام مشترکین، کسر بدهی، سوابق صورتحساب و سوابق قبوض پرداختی می‌باشد که مشترکین و متقاضیان شرکت گاز خراسان‌جنوبی در سراسر استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

وی گفت: از دیگر خدمات نوین این شرکت، بهره‌گیری از تکنولوژی جدید صدور صورتحساب و چاپ قبوض به‌صورت کاملاً آنلاین در محل بوده که به‌صورت آزمایشی در شهر سربیشه در حال اجرا است.

به گفته وی از مزایای این طرح می‌توان به مراجعه تنها یکبار کنتورخوان برای قرائت کنتور، چاپ و تحویل قبض گازبها به مشترک اشاره کرد که این امر باعث کاهش تردد و افزایش میزان رضایت مشترکین گاز استان می‌شود.