رکوردزنی پتروشیمی جم در تولید و فروش محصولات

رکوردزنی پتروشیمی جم در تولید و فروش محصولات حسین‌صفاری‌نوش‌آبادی با تأکید بر اراده راسخ مجموعه پتروشیمی جم در ارتقای جایگاه جهانی این شرکت، حضور در این نمایشگاه را فرصتی برای نمایش توانمندی‌‌ها و قابلیت‌های رقابت‌ناپذیر شرکت پتروشیمی جم دانست. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، حسین‌صفاری‌نوش‌آبادی مدیر روابط‌عمومی و […]

رکوردزنی پتروشیمی جم در تولید و فروش محصولات

حسین‌صفاری‌نوش‌آبادی با تأکید بر اراده راسخ مجموعه پتروشیمی جم در ارتقای جایگاه جهانی این شرکت، حضور در این نمایشگاه را فرصتی برای نمایش توانمندی‌‌ها و قابلیت‌های رقابت‌ناپذیر شرکت پتروشیمی جم دانست.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، حسین‌صفاری‌نوش‌آبادی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم با اشاره به حضور فعال و پُررنگ خانواده بزرگ جم در نمایشگاه ایران پلاست، افزود: شرکت پتروشیمی جم هم‌راستا با حضور در رویداد‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی خارجی از جمله نمایشگاه چاینا پلاست، میلان پلاست، کی شوی آلمان و پلاست ایندیا خود را ملزم به شرکت در نمایشگاه ایران پلاست نیز می‌داند. وی همچنین افزود: حضور در نمایشگاه‌های داخلی علاوه بر ارایه توانمندی‌‌ها و قابلیت‌ها می‌تواند قوت قلبی برای تمام مخاطبان صنعت پتروشیمی و سهامداران این شرکت باشد.

مدیر روابط‌عمومی پتروشیمی جم با اشاره به شکستن رکوردهای تولید و فروش تاریخ این شرکت در سال ۹۶ گفت: رشد سودآوری حاصل از نوسانات ارزی شاخص مناسبی برای ارزیابی توسعه یک بنگاه تجاری نیست و اساساً رشد متأثر از شاخص‌های توسعه سهم بازار و سبد محصول معیار مناسبی برای ارزیابی خواهد بود.

وی توضیح‌داد: پتروشیمی جم با توسعه سبد محصولات استراتژیک و روزآمد و همراه با ارزش افزوده بیش‌تر در کنار توسعه سهم بازار نقش مهمی در ارتقا ارزش بلندمدت سهامداران ایفا نموده است که در همین راستا سال ۹۷ را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ این شرکت دانست. وی با تأکید بر ادامه روند سودآوری پتروشیمی جم، موفقیت‌های اخیر این مجموعه را حاصل بهبود و بهینه‌سازی بخش تولید و تنوع بخشی گسترده در محصولات اعلام کرد.

دیگر نکته حایز اهمیت در اظهارات صفاری، پیشبرد اهداف توسعه‌ای مجموعه پتروشیمی جم با کاهش خام‌فروشی محصولات بود. وی در این زمینه گفت: برای مثال با تغییراتی در پلی‌اتیلن خام آن را به پلی‌اتیلن بلک PE-100 تبدیل کرده که تولیدی این محصول مهم و استراتژیک شرکت کیفیتی به مراتب بالاتر از محصولات مشابه دارد و با این روش شاهد رشد قابل توجه ارزش افزوده این محصول بودیم. همچنین سپر و داشبور خودرو محصولات دیگری بود که قبلاً توان تولید آن در داخل کشور نبود و اخیراً با دستان توانمند متخصصان پتروشیمی جم بدان دست یافته‌ایم. گفتنی است تولید این محصولات ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای را با خود به همراه داشته است.