ماجرای حقوق ۲۷ میلیون تومانی مدیر سابق نفتی

ماجرای حقوق ۲۷ میلیون تومانی مدیر سابق نفتی وزارت نفت طی جوابیه‌ای نوشت؛ اظهارات اخیر هدایت‌ا…خادمی، نماینده مردم محترم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و دروغ خواندن مطالب مطرح شده در اطلاعیه وزارت نفت درباره حقوق و مزایای دریافتی این نماینده، بیان توضیحات بیش‌تری را ضروری می‌سازد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در بخشی از […]

ماجرای حقوق ۲۷ میلیون تومانی مدیر سابق نفتی

وزارت نفت طی جوابیه‌ای نوشت؛ اظهارات اخیر هدایت‌ا…خادمی، نماینده مردم محترم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و دروغ خواندن مطالب مطرح شده در اطلاعیه وزارت نفت درباره حقوق و مزایای دریافتی این نماینده، بیان توضیحات بیش‌تری را ضروری می‌سازد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در بخشی از این جوابیه آمده است؛ جناب آقای خادمی چند فیش حقوقی را به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت نشان داده و گفته‌اند برخلاف آنچه وزارت نفت اعلام کرده حقوق ناخالص ایشان ۲۷ میلیون تومان نیست، بلکه ماهانه ۱۶ میلیون تومان دریافت می‌کنند. آقای خادمی پس از نمایش فیش ۱۶ میلیون تومانی، این حرکت را نشانه صداقت و شفافیت خود دانسته‌ و گفته‌اند: تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد!

پیش از هر نکته‌ای یادآور می‌شویم که وزارت نفت هرگز ادعا نکرده است که آقای خادمی مبلغی خارج از چارچوب و موازین قانونی دریافت کرده‌اند به همین دلیل شاید بهتر بود ایشان به جای عصبانیت و حمله به مدیران صنعت نفت که البته خود را سرآمد و پیشکسوت آنها معرفی می‌کنند، کمی منطقی‌تر واکنش نشان می‌دادند.

اما فیش‌های ۱۶ میلیون تومانی که جناب آقای خادمی نمایش داده‌اند، هر چند درست است، اما همه حقیقت نیست. این فیش‌‌ها بدون احتساب ۱۲۰ ساعت اضافه‌کاری است که برای مدتی به دلیل یک ابهام اداری پرداخت نشده بود که این مبالغ هم پس از انجام مکاتبات اداره کل منابع انسانی مجلس شورای اسلامی و اداره کل امور مجلس وزارت نفت، محاسبه و در یک فیش حقوقی به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به حساب آقای خادمی واریز شد. هر چند بعید است ایشان از این مکاتبات بی‌اطلاع باشند اما فرض را بر این می‌گذاریم که آقای خادمی نه فیش حقوقی را مشاهده کرده نه از بانک پیامکی دریافت کرده و نه به حسابشان سرکشی کرده‌اند تا از وضعیت واریزی و موجودی خود اطلاع حاصل کنند، وگرنه قصد کتمان حقیقت را نداشته‌اند. کما این‌که همان‌گونه که ایشان هم گفته‌اند مبانی محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد در صنعت نفت مانند بسیاری از دستگاه‌ها مسأله پنهانی نیست.