دستگیری سومین متهم اختلاس نفتی بوشهر

دستگیری سومین متهم اختلاس نفتی بوشهر دادستان بوشهر با بیان این‌که پرونده اختلاس در شرکت نفت تشکیل شده است، گفت: تاکنون ۳ متهم آن دستگیر شده و این پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است. به گزارش مهر، علی‌حسن‌پور در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی اعلام […]

دستگیری سومین متهم اختلاس نفتی بوشهر

دادستان بوشهر با بیان این‌که پرونده اختلاس در شرکت نفت تشکیل شده است، گفت: تاکنون ۳ متهم آن دستگیر شده و این پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

به گزارش مهر، علی‌حسن‌پور در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر اختلاس در این شرکت به میزان ۵۲ میلیارد ریال دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که تاکنون ۳ متهم آن شناسایی و دستگیر شد افزود: سومین متهم پرونده شرکت فرآورده‌های نفتی استان بوشهر نیز دستگیر شد.

حسن‌پور خاطرنشان‌کرد: رسیدگی پرونده متهمان این اختلاس در شعبه دوم بازپرسی در دستور کار است و در این راستا حکم جلب متهمان دیگر صادر شده که پس از انجام تحقیقات، حکم دستگیری و بازداشت دیگر متهمان اختلاس پرونده شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر صادر شده است.