مصرف ۷۷۶ میلیون مترمکعب گاز در خراسان‌جنوبی

مصرف ۷۷۶ میلیون مترمکعب گاز در خراسان‌جنوبی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف بالغ بر ۷۷۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۶ ماهه اول امسال در سطح استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سیدمحمود‌هاشمی با اعلام این خبر، اظهارداشت: بخش نیروگاهی در استان با مصرف […]

مصرف ۷۷۶ میلیون مترمکعب گاز در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف بالغ بر ۷۷۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۶ ماهه اول امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سیدمحمود‌هاشمی با اعلام این خبر، اظهارداشت: بخش نیروگاهی در استان با مصرف بیش از ۵۶۰ میلیون و ۶۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی با ۷۲ درصد بیش‌ترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده است، و پس از آن بخش‌های صنعتی و حمل و نقل با مصرف بالغ بر ۱۵۶ میلیون مترمکعب، ۲۱ درصد میزان مصرف گاز طبیعی را در ۶ ماهه اول سال جاری به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی تصریح‌کرد همچنین در بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی نیز در مجموع ۷ درصد گاز طبیعی مصرف شده است .

هاشمی با اشاره به این‌که هم‌اکنون ۲۷ شهر و ۳۷۸ روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، بیان‌کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد خانوار شهری و ۵۲ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند .