راه‌اندازی لینک رادیویی دیجیتال ایستگاه مخابراتی در سنگ بست مشهد

راه‌اندازی لینک رادیویی دیجیتال ایستگاه مخابراتی در سنگ بست مشهد لینک رادیویی انتقال دیجیتال انبار نفت گاز مایع ایستگاه مخابراتی سنگ بست تکمیل و به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق؛ معاون مخابرات این منطقه گفت: با تأمین آنتن‌های مخابراتی مورد نیاز و نصب و راه‌اندازی […]

راه‌اندازی لینک رادیویی دیجیتال ایستگاه مخابراتی در سنگ بست مشهد

لینک رادیویی انتقال دیجیتال انبار نفت گاز مایع ایستگاه مخابراتی سنگ بست تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق؛ معاون مخابرات این منطقه گفت: با تأمین آنتن‌های مخابراتی مورد نیاز و نصب و راه‌اندازی تجهیزات رادیو، ماکس، آنتن و موج‌بر در ایستگاه مخابراتی سنگ بست و همزمان ایستگاه مخابراتی آغنج مربوط به پروژه فاز دو مدیریت مخابرات توسط همکاران مخابرات منطقه، این لینک ارتباطی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

حسین مطواعی افزود: پروژه فاز دو مدیریت مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در راستای جایگزینی سیستم‌های آنالوگ قبلی و تأمین و توسعه ارتباطات مخابراتی عملیاتی مطمئن و پایدار در کلیه مراکز انتقال و تأسیسات‌ صنعتی در سطح منطقه شمال‌شرق می‌باشد.

وی تصریح‌کرد: با حمایت و پشتیبانی معاونت عملیات مدیریت مخابرات شرکت و تلاش همکاران ترمینال مخابراتی تهران جهت تنظیمات و سیستم سوپر وایزری و برقراری مدارات مورد نیاز، عملیات نصب و راه‌اندازی فوق کاملاً ایمن و در کوتاه‌ترین زمان توسط تیم کارشناسان مخابرات منطقه با هماهنگی مخابرات ستاد انجام شد.

گفتنی است افزایش کیفیت و پهنای باند، تنوع و گستردگی خدمات مخابراتی، سیستم‌های کنترل از راه دور و اسکادا، سامانه‌های جامع اداری، مالی و کالا، کنفرانس، آموزش و پزشکی از راه دور، اتوماسیون اداری و… در بستر امن و مطمئن شبکه صوت و دیتای WAN اختصاصی مخابرات نفت از مزایای سیستم‌های انتقال دیجیتال می‌باشد.