رونمایی از تندیس مرد آتشکار مناطق نفتخیز جنوب

رونمایی از تندیس مرد آتشکار مناطق نفتخیز جنوب تندیس مرد آتشکار، یادمان شهدای آتش‌نشان مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز در جوار یادمان شهدای گمنام شهرک نفت رونمایی شد. در این آیین که به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی برگزار شد، بیژن‌عالی‌پور ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنانHSE مناطق […]

رونمایی از تندیس مرد آتشکار مناطق نفتخیز جنوب

تندیس مرد آتشکار، یادمان شهدای آتش‌نشان مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز در جوار یادمان شهدای گمنام شهرک نفت رونمایی شد.

در این آیین که به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی برگزار شد، بیژن‌عالی‌پور ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنانHSE مناطق نفتخیز جنوب گفت: همت و از خودگذشتی کارکنان ایمنی و آتشکاران شرکت در گستره عملیاتی شرکت به ویژه در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی بندرامام و فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید هیچگاه از یاد نخواهد رفت .

وی افزود: همچون گذشته تأکید می‌کنم که علی‌رغم آمادگی و روزآمد بودن تیم ایمنی شرکت، همه کارکنان که سرمایه‌های انسانی و ارزشمند سازمان هستند، ضرورت دارد استاندارد‌ها و الزامات ابلاغی ایمنی را رعایت کنند تا هیچگاه شاهد از دست دادن نیروی‌های خوب و کارآزموده نباشیم.

در ادامه این آیین، مدیرعامل، مدیران و تنی چند از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرک نفت و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .