راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام در سال‌جاری

راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام در سال‌جاری استاندار ایلام بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تأکید کرد. به گزارش ایسنا، قاسم‌سلیمانی‌دشتکی در دیدار با اشرف‌زاده، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان که مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز حضور داشت، تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت دانست و اظهارکرد: اگرچه نسبت […]

راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام در سال‌جاری

استاندار ایلام بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، قاسم‌سلیمانی‌دشتکی در دیدار با اشرف‌زاده، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان که مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز حضور داشت، تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت دانست و اظهارکرد: اگرچه نسبت به گذشته در خصوص پروژه‌های تحت اقدام تحول ایجاد شده است و روند کار بهبود یافته اما همچنان روند پروژه‌ها کند ارزیابی می‌شود.

وی با بیان این‌که پیش از این ۳۴ مدیر غیربومی در پتروشیمی ایلام مشغول به‌کار بودند که این امر در حرکت رو به جلو پتروشیمی مشکلاتی به وجود آورده بود، ادامه‌داد: برای بهبود روند کار در پتروشیمی لازم است مدیران پروازی را در پتروشیمی کم کنید که مدیران وقت بیش‌تری صرف انجام امور کنند.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تأکید کرد و گفت: مسایل و مشکلات پتروشیمی در شورای نظارتی استان بررسی شد و با توجه به این‌که در این شرایط به آرامش نیاز داریم تصمیم گرفته شد که بررسی مباحث پتروشیمی در آرامش انجام گیرد تا در روند پروژه‌ها خصوصاً دو پروژه مهم الفین و شیرین‌سازی شتاب ایجاد شود و انشاا… در سال جاری شاهد افتتاح آنها باشیم.

اشرف‌زاده مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان گفت: سیاست ما این است که همه مدیران در پتروشیمی بومی بشوند اما انجام این پروسه زمانبر است.

وی ادامه داد: پس از تغییر مدیریت پتروشیمی ۳ مدیر بومی به‌کارگیری شده است و دو مدیر دیگر در ماه‌های آینده به‌کارگیری می‌شود.

وی در ادامه به موانع پیش‌رو اشاره و تصریح کرد: مناقصه p.p زمانی برگزار شد که نرخ ارز تغییر کرد و این موضوع مشکلاتی به‌وجود آورد.

مدیرعامل شرکت ایرانیان بر شتاب‌بخشی در پروژه p.p و دو پروژه الفین و شیرین‌سازی تأکید کرد و گفت: بنای ما بر راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام ظرف سال‌جاری است.