پایان مشکلات کمبود آب در بابل

پایان مشکلات کمبود آب در بابل مدیر امور آب و فاضلاب شهری بابل گفت: با افزایش میزان کدورت آب سد البرز، تصفیه‌خانه آب شهرهای گروه الف از مدار خارج شد که این امر مشترکین این شهر‌ها را با کمبود آب مواجه کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، رضاعلی‌آملی با بیان این‌که […]

پایان مشکلات کمبود آب در بابل

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بابل گفت: با افزایش میزان کدورت آب سد البرز، تصفیه‌خانه آب شهرهای گروه الف از مدار خارج شد که این امر مشترکین این شهر‌ها را با کمبود آب مواجه کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، رضاعلی‌آملی با بیان این‌که در پی بارندگی‌های اخیر، میزان کدورت آب سد البرز که تأمین‌کننده بخشی از منابع آبی شهرهای گروه الف به ویژه بابل است، افزایش یافت، افزود: این امر منجر به خارج شدن تصفیه‌خانه آب از مدار و کاهش ۴۰۰ لیتر در ثانیه تأمین آب شهر شود.

وی، تصریح‌کرد: هم‌اکنون آب شرب مشترکین شهرهای گروه الف از طریق ۲۹ حلقه چاه به ظرفیت ۱۱۰۰ لیتر در ثانیه تأمین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بابل ضمن تأکید بر این‌که همکاران این امور تلاش می‌کنند با مدیریت بر توزیع منابع آبی مانع قطع آب در این شهر‌ها شوند، گفت: مشترکین باید مدیریت مصرف را به‌کار گیرند.

آملی، اظهار امیدواری کرد با پایداری وضعیت جوی میزان کدورت آب سد البرز کاهش یابد و با راه‌اندازی مجدد تصفیه‌خانه، مشکل افت فشار و یا کمبود آب مشترکین برطرف شود. گفتنی است شهر بابل دارای ۵۲ هزار مشترک آب می‌باشد.