پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در منطقه اصفهان

پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در منطقه اصفهان مسؤول بهداشت صنعتی و محیط‌زیست منطقه اصفهان خبر از پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در سطح مراکز انتقال نفت این منطقه داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- اصفهان، کیوان‌صمیمی، مسؤول بهداشت صنعتی و محیط‌زیست منطقه در این خصوص گفت: به منظور صیانت […]

پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در منطقه اصفهان

مسؤول بهداشت صنعتی و محیط‌زیست منطقه اصفهان خبر از پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در سطح مراکز انتقال نفت این منطقه داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- اصفهان، کیوان‌صمیمی، مسؤول بهداشت صنعتی و محیط‌زیست منطقه در این خصوص گفت: به منظور صیانت از محیط‌زیست، برنامه‌ریزی و اقدام در راستای پیشگیری و کاهش پیامدهای زیست‌محیطی و براساس الزامات و قوانین سازمان محیط‌زیست کشور و استاندارد ISO14001 نسبت به پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در سطح مراکز انتقال نفت با همکاری آزمایشگاه معتمد سازمان محیط‌زیست اقدام شد.

وی افزود: در این دوره ۷ روزه گازهای خروجی از اگزوز توربین‌ها و دیزل ژنراتور‌ها و همچنین میزان صدای محیطی، پساب‌های بهداشتی و خاک تمامی ۸ مرکز انتقال نفت از مارون تا اصفهان مورد پایش قرار گرفت.

صمیمی بیان‌داشت: براساس نتایج حاصل از پارامترهای مورد سنجش، ارزیابی انطباق با استاندارد‌ها و الزامات زیست‌محیطی صورت گرفت که با توجه به اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه انجام شده در دوره‌های گذشته خوشبختانه عدم انطباق مشاهده نشد.

مسؤول بهداشت صنعتی و محیط‌زیست منطقه ادامه‌داد: با توجه به حساسیت‌های موجود در خصوص آلایندگی‌های مراکز صنعتی این پایش هر ساله با همکاری آزمایشگاه معتمد سازمان محیط‌زیست انجام می‌شود.