رویکرد جدید مناطق نفتخیز جنوب در بخش پژوهش

رویکرد جدید مناطق نفتخیز جنوب در بخش پژوهش مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: افزایش بهره‌وری، تولید فناوری‌های‌نو و بهبود فناوری‌های موجود، اولویت فعالیت‌های پژوهشی این شرکت است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمدمحمدی، بیان داشت: پژوهش شالوده همه کارهاست و هزینه آن نیز نوعی سرمایه‌گذاری است، اما […]

رویکرد جدید مناطق نفتخیز جنوب در بخش پژوهش

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: افزایش بهره‌وری، تولید فناوری‌های‌نو و بهبود فناوری‌های موجود، اولویت فعالیت‌های پژوهشی این شرکت است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمدمحمدی، بیان داشت: پژوهش شالوده همه کارهاست و هزینه آن نیز نوعی سرمایه‌گذاری است، اما باید به سمت‌و‌سویی برویم که اجرای پروژه‌های پژوهشی اهداف سازمان را محقق کند.

وی افزود: با وجود این‌که صنعت نفت یک صنعت بین‌المللی است، اما باید بخش‌هایی از آن مطابق با شرایط مناطق نفتخیز بومی‌سازی شود، بنابراین رویکردی که مناطق نفتخیز جنوب دارد و در گذشته نیز بوده، استفاده از امور پژوهشی برای خلق فناوری‌های‌نو است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان این‌که تاکنون در صنعت نفت به‌ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فعالیت‌های بسیار مهمی در حوزه پژوهش انجام شده است، اظهار داشت: با همکاری کارشناسان این شرکت رویکرد جدیدی در حوزه پژوهش تدوین شده است تا فرایند تصویبخواهی پروژه‌ها در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی تأکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان‌های نفتخیز کشور دارای ظرفیت‌های زیادی هستند که این ظرفیت در کم‌تر جایی وجود دارد و از همه آنها برای همکاری با این شرکت دعوت به عمل می‌آید.