راهکار عبور از شرایط توقف تولید واحدهای قیرساز کشور

راهکار عبور از شرایط توقف تولید واحدهای قیرساز کشور مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: باید هر چه زودتر الزام عرضه محصولات قیر در بورس کالا تعلیق و اجازه داده شود شرکت‌های معتبر و دارای استانداردهای لازم به‌صورت مستقیم محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور […]

راهکار عبور از شرایط توقف تولید واحدهای قیرساز کشور

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: باید هر چه زودتر الزام عرضه محصولات قیر در بورس کالا تعلیق و اجازه داده شود شرکت‌های معتبر و دارای استانداردهای لازم به‌صورت مستقیم محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، مسعودجبراییلی گفت: در شرایط فعلی عوامل مؤثر بر بازار‌های صادراتی تأثیرات منفی بر صادرات این محصول گذاشته که باید هر چه زودتر و با تصمیم فوری مراجع ذی‌ربط الزام عرضه محصولات قیر در بورس کالا تعلیق و اجازه داده شود شرکت‌های معتبر و دارای استاندارد‌های لازم بتوانند به‌صورت مستقیم همانند شرکت‌های پتروشیمی محصولات خود را به بازار‌های جهانی و مشتریان خارجی عرضه کنند.

وی تصریح کرد: در صورت تداوم وضعیت فعلی و عدم اتخاذ تصمیم فوری و با توجه به عدم تمایل هیچ کدام از شرکت‌های خارجی به خرید در رینگ صادراتی بورس به دلیل شرایط تحریم، شاهد بحران‌های جدی در این صنعت و پالایشگاه‌های کشور خواهیم بود.