راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک در مرکز انتقال نفت شازند

راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک در مرکز انتقال نفت شازند به همت متخصصین مخابرات منطقه مرکزی، عملیات نصب و راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک مرکز انتقال نفت شازند با موفقیت انجام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه مرکزی، روح‌ا…‌رجبی گفت: به درخواست سازمان حراست و به منظور […]

راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک در مرکز انتقال نفت شازند

به همت متخصصین مخابرات منطقه مرکزی، عملیات نصب و راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک مرکز انتقال نفت شازند با موفقیت انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه مرکزی، روح‌ا…‌رجبی گفت: به درخواست سازمان حراست و به منظور انجام بهینه فعالیت‌های حفاظتی با هدف استفاده از تکنولوژی‌های جدید، نصب و راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک در مراکز انتقال نفت و تأسیسات تابعه از جمله مرکز انتقال نفت شازند در دستور کار قرار گرفت.

رجبی تشریح‌کرد: پس از خاتمه عملیات اجرای زیرساخت سیستم حفاظت الکترونیک توسط پیمانکار در مهرماه سال جاری و با هماهنگی به عمل آمده توسط همکاران مخابرات ستاد و به منظور صرفه‌جویی و تسریع در اجرای عملیات، فعالیت نصب و راه‌اندازی تجهیزات توسط همکاران مخابرات منطقه و تیم اعزامی از ستاد مخابرات آغاز شد.

وی ادامه‌داد: با وجود شرایط جوی نامناسب، این عملیات بدون هیچ اختلالی به اتمام رسید.

رجبی با اشاره به همکاری واحد ترابری، مهندسی برق، کارکنان بهره‌برداری مرکز انتقال نفت شازند و تیم اعزامی از مخابرات ستاد تصریح‌کرد: در این عملیات، نصب ۸۰ عدد دوربین حفاظتی روی پایه‌های مخصوص و اتصال آن در مرکز کنترل حفاظت الکترونیکی به همراه تعداد ۵ عدد مانیتور ۴۸اینچ و رک‌های DVR و VPS و باتری با موفقیت انجام شد.