استخدام ۲۷۹ نفر در شرکت‌های آب و فاضلاب

استخدام ۲۷۹ نفر در شرکت‌های آب و فاضلاب سهم وزارت نیرو در ششمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی ۲۷۹ نفر خواهد بود که برگزیدگان در شرکت مادر تخصصی‌ آب و فاضلاب کشور و ۳۱ شرکت آب و فاضلاب روستایی استخدام خواهند شد. به‌ گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، شروع ثبت‌نام این دوره از آزمون […]

استخدام ۲۷۹ نفر در شرکت‌های آب و فاضلاب

سهم وزارت نیرو در ششمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی ۲۷۹ نفر خواهد بود که برگزیدگان در شرکت مادر تخصصی‌ آب و فاضلاب کشور و ۳۱ شرکت آب و فاضلاب روستایی استخدام خواهند شد.

به‌ گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، شروع ثبت‌نام این دوره از آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی از روز گذشته آغاز شده است که تاریخ آزمون ششم نیز هفدهم اسفندماه امسال خواهد بود.

براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه‌های استخدامی از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد براساس نمره مکتسبه امتحان مشترک فراگیر به میزان دو برابر برای معرفی به مصاحبه استخدامی صورت می‌پذیرد.

جذب معلولین (با ارایه معرفی‌نامه از بهزیستی) از محل سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حدنصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی) براساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت می‌پذیرد.

مابقی نیازهای استخدامی به داوطلبان آزاد اختصاص می‌یابد که انتخاب افراد به میزان چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک صرفاً از بین داوطلبانی که حد نصاب را کسب کردهاند، صورت می‌گیرد و افراد به تعداد دو یا ۳ برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) برای انجام مصاحبه‌های استخدامی معرفی می‌شوند.

مجری ششمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی جهاد دانشگاهی بوده و نشانی سایت این دوره از آزمون نیز www.hrtc.ir است.