استراتژی نفت پاسارگاد در بهبود عملکرد صنعت قیر

استراتژی نفت پاسارگاد در بهبود عملکرد صنعت قیر مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد آموزش‌های تخصصی کارشناسان مرتبط با صنعت قیر را از برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: آماده برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی تخصصی برای کارشناسان مربوط وزارت راه و شهرسازی هستیم. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با تبیین استراتژی شرکت نفت پاسارگاد […]

استراتژی نفت پاسارگاد در بهبود عملکرد صنعت قیر

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد آموزش‌های تخصصی کارشناسان مرتبط با صنعت قیر را از برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: آماده برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی تخصصی برای کارشناسان مربوط وزارت راه و شهرسازی هستیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با تبیین استراتژی شرکت نفت پاسارگاد در افزایش و بهبود عمر عملکرد آسفالت در کشور، از حمایت این شرکت از تحقیقات علمی در صنعت قیر کشور خبر داد.

 مسعودجبرائیلی در دیدار با رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام آمادگی این شرکت در حمایت از دانشجویان و همچنین پایان‌نامه‌های علمی در صنعت قیر گفت: پیشرفت زمانی حاصل می‌شود که تحقیق و آموزش به صورت جدی و برنامه‌ریزی شده حمایت شود و شرکت نفت پاسارگاد با تمام توان در خدمت جامعه آموزشی و تحقیقاتی کشور است.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اعلام این‌که این شرکت همواره در بحث قیرهای عملکردی پیشرو بوده است، افزود: از هرگونه تحقیقات علمی برای افزایش بهره‌وری و کمک به صنعت قیر در موضوعات مختلف حمایت می‌کنیم.

وی همچنین از آمادگی کارخانه‌های شرکت نفت پاسارگاد برای بازدید دانشجویان و محققان خبر داد و تأکیدکرد: هر چند شرکت نفت پاسارگاد یک بنگاه اقتصادی است اما معتقدیم باید در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت و کمک به تحقیقات علمی در صنعت قیر از تمام توان و امکانات موجود بهره گیریم.

جبرائیلی آموزش‌های تخصصی کارشناسان مرتبط با صنعت قیر را از دیگر برنامه‌های شرکت نفت پاسارگاد اعلام کرد و گفت: آماده برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی تخصصی برای کارشناسان مربوط وزارت راه و شهرسازی هستیم.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز از حضور مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد و هیأت همراه در این مرکز تقدیر و نفس این حضور را توجه ویژه این بنگاه معظم اقتصادی به مسایل علمی و تحقیقاتی در حوزه قیر دانست.

محمد‌شکرچی‌زاده تلاش شرکت نفت پاسارگاد در بهبود کیفیت آسفالت را ستود و گفت: هر تلاشی که برای بهبود کیفیت صورت گیرد در ایمنی جاده‌ها و افزایش سلامت مردم مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به سهم نفت پاسارگاد در تأمین قیر مورد نیاز کشور تصریح‌کرد: سهم شما در بازار داخلی عدد بزرگی است و کیفیت محصولات این شرکت نیز در رتبه بالایی قرار دارد که امید به انجام کارهای بزرگ‌تر را در این شرکت نوید می‌دهد.

رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با اشاره به سابقه روشن نفت پاسارگاد در انتشار منابع علمی مرجع صنعت قیر ادامه‌داد: امیدواریم با همکاری شما نسبت به تهیه، تألیف و انتشار کتب جدید دانشگاهی در حوزه قیر در بخش‌های قیر عملکردی اقدام مشترکی انجام شود.