آسیب‌های حداقلی سیل به تاسیسات نفتی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب آسیب‌های حداقلی سیل به تاسیسات نفتی  با همت و تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، مسیر دوم منطقه عملیاتی سرکان از سمت روستای وره زرد بازگشایی شد. سعید ناصری پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر اظهار […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب

آسیب‌های حداقلی سیل به تاسیسات نفتی 

با همت و تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، مسیر دوم منطقه عملیاتی سرکان از سمت روستای وره زرد بازگشایی شد.

سعید ناصری پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب‌های عظیم و کم سابقه در استان‌های غرب کشور و مناطق عملیاتی این شرکت، اکثر راه‌های ارتباطی این مناطق کاملاً تخریب شد که علاوه بر ایجاد مشکلات بسیار برای تردد همکاران، مسیر‌های ارتباطی روستاهای اطراف از جمله پران پرویز، کیان آباد، تیمور آباد و وره زرد از توابع شهرستان پلدختر مسدود شد.

وی افزود: با توجه به حجم بسیار بالای آب رودخانه کشکان و تخریب پل‌های این منطقه و قطع راه‌های ارتباطی روستاهای اطراف همزمان با حضور حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در منطقه و تأکید وی، بلافاصله اقدامات لازم به منظور بازگشایی مسیر دوم از سمت واحد بهره‌برداری سرکان به روستای پران پرویز و بعد روستای وره زرد آغاز شد و با برنامه‌ریزی منسجم در این زمینه و همچنین همکاری شرکت‌های نفت مناطق مرکزی ایران، بهره‌برداری زاگرس جنوبی، بهره‌برداری نفت و گاز شرق و در اختیار نهادن تعدادی ماشین‌آلات راه‌سازی در نهایت مسیر دوم نیز در کمتر از ۴ روز بازگشایی گردید و راه ارتباطی بیش از دو هزار نفر از روستاییان اطراف این مسیرشامل روستاهای کیان آباد، تیمور آباد و پران پرویز دوباره برقرار شد .

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب درباره امدادرسانی به مردم شریف مناطق سیل زده مجاور تاسیسات این شرکت خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم به منظور کمک به مردم صورت گرفت که با برگزاری جلسات متعدد و ضمن تعامل با فرماندار شهرستان پلدختر و فرماندار شهرستان رومشگان، توزیع کمک‌های غذایی و بهداشتی توسط همکاران بسیجی انجام گرفت. و تداوم آن همزمان با فراخوان ادوات سبک و سنگین خود در همه مناطق به نقاط بحرانی اقدام به بازگشایی مسیر‌ها و امداد رسانی به سیل زدگان نموده‌ایم که به لطف خداوند و همت همکاران عملیاتی آسیب‌های وارد شده به تاسیسات و ابنیه شرکت در این مناطق به حداقل ممکن رسیده است.

 

براساس این گزارش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با همکاری شرکت‌های نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی نسبت به تهیه و ارسال مواد غذایی به صورت بسته بندی شده جهت یک هزار خانوار در اطراف واحد بهره‌برداری شامل روستاهای پران پرویز، کیان آباد، تیمور آبادو مورانی اقدام کرد.