رفع دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت در اولویت است

رفع دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت در اولویت است رئیس ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اخذ مجوز بیش از ۳۴۴ نیروی حجمی و دستور کاری به ارکان ثالث در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در دو سال اخیر گفت: رفع دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت در اولویت است. به گزارش […]

رفع دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت در اولویت است

رئیس ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اخذ مجوز بیش از ۳۴۴ نیروی حجمی و دستور کاری به ارکان ثالث در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در دو سال اخیر گفت: رفع دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت در اولویت است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، فرهاد فروتن در نشست بررسی مشکلات کارکنان صنعت نفت در گچساران اظهار داشت: رویکرد سازمانی وزارت نفت توجه ویژه به نیروهای انسانی به ویژه کارکنان عملیاتی خطوط تولید است.

وی بیان کرد: به همین دلیل برای نخستین بار ساختار سازمانی نیروهای عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ارتقا یافته است.

مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این نشست با اشاره به وسعت جغرافیایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کشور گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کارکنان استفاده خواهیم کرد.

منوچهر بارانی با اشاره به شرایط بخشنامه ابلاغیه مقام عالی وزارت نفت در شرایط کنونی افزود: تصمیم برآن است که در زمینه ورزش و خدمات به ترتیب ۴۰ و ۵۰ درصد صرفه‌جویی شود تا بتوانیم منابع انسانی را ماندگار نگه داریم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در منابع انسانی وزارت نفت ساماندهی نیروهای ارکان ثالث و قرارداد موقت است که تا حدودی به نتیجه رسیده است.

بارانی تصریح کرد: نگاه وزارت نفت به نیروهای عملیاتی ویژه است و باید متناسب با کوشش آنها مزایا دریافت کنند.

مدیر منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب از کارهای مهم در دست اقدام منابع انسانی را ایجاد سامانه جدید اطلاعات نیروهای ارکان ثالث عنوان کرد و ابراز داشت: با اخذ اطلاعات کارکنان ارکان ثالث این نیرو‌ها در پرداخت حقوق و دستمزد به‌کارکنان رسمی و قراردادی متصل خواهند شد.