۱۰۰ مگاوات به مصرف برق یزد اضافه شد

  ۱۰۰ مگاوات به مصرف برق یزد اضافه شد ششمین جلسه کمیته عالی مدیریت پیک‌بار استان یزد با حضور مدیران عامل برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق و اعضای این کمیته در محل شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به صنعتی بودن استان […]

 

۱۰۰ مگاوات به مصرف برق یزد اضافه شد

ششمین جلسه کمیته عالی مدیریت پیک‌بار استان یزد با حضور مدیران عامل برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق و اعضای این کمیته در محل شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به صنعتی بودن استان که عمده مصرف انرژی الکتریکی توسط صنایع تولیدی مصرف می‌شود؛ افزود: با ورود صنایع جدید به شبکه برق در سال جدید، فقط از این جهت، حدود ۱۰۰ مگاوات به مصرف انرژی استان یزد اضافه ‌شده است که این نیز، با برنامه‌ریزی و یکپارچگی، نیاز به مدیریت صحیح دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به رونق تولید در صنایع استان یزد و تمایل آنها به افزایش صادرات محصولات، صنایع تولیدی تقاضای استفاده از حداکثر دیماند مصرفی خود را دارند تا نهایت استفاده از فرصت تولید، فروش و صادرات را داشته باشند؛ برای همین، صنایع تمایل کمتری برای همکاری در طرح‌های مدیریت مصرف دارند.

آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد ضمن تشریح اقدامات مرتبط با مدیریت مصرف، نصب کنتورهای هوشمند فهام، برنامه‌های مدیریت مصرف ادارات استان، تغییر ساعت‌های کاری ادارات و برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی در شهرستان‌های استان یزد را، از اقدامات این شرکت برای مدیریت و پیک‌بار استان برشمرد.

همچنین همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، در این ‌ارتباط زنده تصویری از مجموعه مدیران صنعت برق خواست که اقدامات خود را با کمک نوآوری و خلاقیت و براساس مستندات انجام دهند و با استفاده از شاخص‌های کمی، عملکرد خود را اندازه‌گیری و پایش کنند.