انتشار اسرار فروش نفت، کار را سخت‌تر کرد

یک کارشناس نفت مطرح کرد انتشار اسرار فروش نفت، کار را سخت‌تر کرد کارشناس ارشد بازار نفت معتقد است که تقابل با وزارت نفت و مجموعه دولت در زمانی که با تحریم‌ها دست به گریبانیم و تحرکات زیادی در بازار نفت وجود دارد، نامعقول است. به گزارش ایرنا، نرسی‌قربان، کارشناس ارشد بازار نفت با اشاره […]

یک کارشناس نفت مطرح کرد

انتشار اسرار فروش نفت، کار را سخت‌تر کرد

کارشناس ارشد بازار نفت معتقد است که تقابل با وزارت نفت و مجموعه دولت در زمانی که با تحریم‌ها دست به گریبانیم و تحرکات زیادی در بازار نفت وجود دارد، نامعقول است.

به گزارش ایرنا، نرسی‌قربان، کارشناس ارشد بازار نفت با اشاره به اینکه در تمام دولت‌‌‌ها اختلاف سلیقه وجود دارد، ادامه داد: در زمانی که اینقدر تحرکات و تحریم وجود دارد، مطرح کردن این اختلاف‌نظر‌‌ها نامعقول است.

نرسی‌قربان افزود: این در شرایطی است که بازار نفت تغییر چندانی نکرده و نوسانات قیمت بین ۵ تا ۱۰ درصد بوده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که تحریم بر سر بازار نفت ایران ایجاد کرده‌است، گفت: بازار نفت تحولات زیادی نداشته اما ایران به دلیل تحریم‌ها با سختی نفت خود را می‌فروشد.

در ماه‌های اخیر وزارت نفت علاوه بر مشکلات بین‌المللی برای دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت، با مشکلات داخلی مانند حملات منتقدان و حتی انتشار اسرار فروش نفت در رسانه‌های جمعی روبه‌رو بوده که کار را برای مقابله با تحریم‌ها سخت‌تر کرده است.