۳هزار قلم کالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل

 ۳هزار قلم کالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل   شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فهرستی جدید شامل سه هزار قلم کالای پرمصرف عملیات تولید نفت را به سازندگان ‌ایرانی عرضه می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل ‌این شرکت با اعلام ‌این خبر گفت: ‌این فهرست […]

 ۳هزار قلم کالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل

 

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فهرستی جدید شامل سه هزار قلم کالای پرمصرف عملیات تولید نفت را به سازندگان ‌ایرانی عرضه می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل ‌این شرکت با اعلام ‌این خبر گفت: ‌این فهرست بخشی دیگر از کالاهای اساسی نفت را شامل می‌شود که با لحاظ نیازهای عملیاتی و در نظر گرفتن توجیه اقتصادی برای سفارش‌دهنده و سازنده تنظیم شده است.

وی در نشست شورای سیاست‌گذاری یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت با اشاره به ظرفیت و قابلیت تبدیل ‌این نمایشگاه به نمایشگاهی در ابعاد بین‌المللی گفت: از ‌این ظرفیت بالقوه باید برای‌ ایجاد پیوند بیشتر میان صنعت، سازندگان و مراکز دانشگاهی و افزایش سهم‌ ایران در بازار بزرگ کالای نفت بهره جست.

 

محمدی ضمن دعوت از شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) مراکز پژوهشی و دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در‌ این نمایشگاه و همراهی با سازندگان یادآور شد: در چشم‌انداز‌ آینده، هرگونه تحول و پیشرفتی در کار صنعت نفت منوط به همکاری و هماهنگی میان‌ این گروه‌هاست.

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حمایت مجموعه وزارت نفت و مشارکت بخش‌خصوصی، آذرماه امسال در محل دائمی ‌نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.