اجرای یک پروژه برقی یک‌میلیارد ریالی در دهگلان

اجرای یک پروژه برقی یک‌میلیارد ریالی در دهگلان مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اجرای تبديل۲۳۰۰ متر شبكه سيم مسی به كابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۱۳۱ میلیون ريال خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقامحمدی، مدیرتوزیع برق شهرستان دهگلان گفت: با توجه […]

اجرای یک پروژه برقی یکمیلیارد ریالی در دهگلان

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اجرای تبديل۲۳۰۰ متر شبكه سيم مسی به كابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۱۳۱ میلیون ريال خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقامحمدی، مدیرتوزیع برق شهرستان دهگلان گفت: با توجه به ضعف ولتاژ در قسمتی از روستای بلدستی، فرسوده بودن شبکه فشار ضعیف وهمچنین رفع مشکلات اهالی روستا در زمینه ساخت‌وساز ، اجرای پروژه تبدیل ۲۳۰۰ متر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بریک میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال انجام شد.

آقا محمدی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع برق این شهرستان در راستای کاهش سرقت انرژی، رفع حریم و مشکلات موجود در حوزه شبکه سیمی‌برق در حال تبدیل آرایش شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار می‌باشد.