افتتاح واحد گوگوزدایی در اجرای فاز دو پتروشیمی ایلام به‌زودی

افتتاح واحد گوگوزدایی در اجرای فاز دو پتروشیمی ایلام به‌زودی استاندار ایلام گفت: در سفر رییس‌جمهور به استان، هشت هزار میلیارد تومان طرح در ایلام افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با جمعی از فعالان سیاسی ایلام اظهار داشت: با سفر رییس‌جمهور کلنگ‌زنی واحد گوگوزدایی در اجرای فاز دو […]

افتتاح واحد گوگوزدایی در اجرای فاز دو پتروشیمی ایلام به‌زودی

استاندار ایلام گفت: در سفر رییس‌جمهور به استان، هشت هزار میلیارد تومان طرح در ایلام افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با جمعی از فعالان سیاسی ایلام اظهار داشت: با سفر رییس‌جمهور کلنگ‌زنی واحد گوگوزدایی در اجرای فاز دو پتروشیمی ایلام افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: استان ایلام در بودجه ۹۷ و ۹۸ جهش بلندی نسبت به سال قبل پیدا کرد چراکه نگاه مسؤولان کشوری به تخصیص بودجه به استان تغییر کرده است.

استاندار ایلام گفت: ۷۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه میادین نفت‌وگاز در استان ایلام تصویب شده که چهاردرصد آن برای توسعه استان هزینه می‌شود.

وی افزود: از این میزان بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب دو پروژه مهم دانا در ایوان و لرزه‌نگاری و اکتشاف میادین نفت‌وگاز در آبدانان و دهلران اختصاص داده شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار دشت: این پروژه‌ها به‌طور غیررسمی شروع به‌کار کرده و در مجموع حدود یک‌هزار نفر اشتغالزایی در پی خواهند داشت.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پتروشیمی و ان‌جی‌ال دهلران در سال ۹۷ شروع به‌کار کرد و مجوز‌های پتروشیمی دهلران، دره‌شهر و مهران قبل از عید امسال گرفته شده است.