ضرورت نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت مطرح کرد ضرورت نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی صنعت پتروشیمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید تلاش کنیم فعالیت‌های فرهنگی و نیز اقامه نماز در صنعت پتروشیمی با رویکردی نو نهادینه شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت پتروشیمی، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در […]

معاون وزیر نفت مطرح کرد

ضرورت نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید تلاش کنیم فعالیت‌های فرهنگی و نیز اقامه نماز در صنعت پتروشیمی با رویکردی نو نهادینه شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت پتروشیمی، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آئین تکریم و معارفه رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور احمد مجیدی، دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت و اسماعیل قنبری، مدیر منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد اظهارکرد: ترویج نماز و توجه به مسائل فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی برخوردار است.

وی افزود: در بحث اقامه نماز باید نگاه جدید و روبه جلو را با جدیت مورد توجه قرار دهیم و در این خصوص بیش از گذشته تلاش کرده و توسعه نوآورانه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که در حال‌حاضر ۱۰۸ هزار نفر در مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی در حال کار هستند گفت: در سال ۱۴۰۰ با تولیدی شدن طرح‌های توسعه‌ای که در حال ساخت هستند. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، این عدد به ۱۲۳ هزار نفر در بخش‌های مختلف صنعت خواهد رسید و بر همین اساس دامنه فعالیت‌های دینی و فرهنگی روزبه‌روز گسترده تر می‌شود.

محمدی تصریح کرد: امید است که با همدلی و همکاری شاهد پیشرفت و افزایش کیفیت فعالیت‌های معنوی و دینی در صنعت پتروشیمی باشیم و آنها را در ابعاد مختلف در این صنعت پیشرو نهادینه کنیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در این مراسم از تلاش‌ها و اقدام‌های حجت‌الاسلام حائری‌زاده در پایان دوره مأموریت سه‌ساله وی تقدیر و تشکر کرد و همچنین برای حجت‌الاسلام محسن محمدپور، رئیس جدید شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در مسؤولیت جدید آرزوی توفیق و خدمت کرد.

براساس این گزارش، احمد مجیدی، دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت در این آئین با اشاره به این که حجت‌الاسلام حائری‌زاده از فضلای خوش‌فکر و خلاق روحانیون کشور هستند، بیان داشت: ضروری است چرخش نخبگان صورت گیرد و شاهد ظهور استعداد‌های مختلف در صنعت نفت باشیم.

حجت‌الاسلام محسن محمدپور، رئیس جدید شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این مراسم با اشاره به حضور روحانیون در بخش‌های مختلف صنعت نفت و لزوم توجه به اهمیت شورای اقامه نماز گفت: باید در حوزه‌های معنوی و در راستای اهداف صنعت نفت حرکت کنیم.