قول شرکت پتروشیمی شازند برای تأسیس بیمارستان اجرایی نشد

استاندار مرکزی تعهد شرکت پتروشیمی شازند برای تأسیس بیمارستان اجرایی نشد استاندار مرکزی با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد تومان در بودجه شرکت پتروشیمی شازند برای تأسیس یک بیمارستان گفت: با گذشت سه سال تاکنون بنا به دلایل مختلف این مهم انجام نشده است. سیدعلی آقازاده عنوان کرد: از حدود سه سال پیش شرکت پتروشیمی […]

استاندار مرکزی

تعهد شرکت پتروشیمی شازند برای تأسیس بیمارستان اجرایی نشد

استاندار مرکزی با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد تومان در بودجه شرکت پتروشیمی شازند برای تأسیس یک بیمارستان گفت: با گذشت سه سال تاکنون بنا به دلایل مختلف این مهم انجام نشده است.

سیدعلی آقازاده عنوان کرد: از حدود سه سال پیش شرکت پتروشیمی شازند قول داده است که بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تأسیس کند که اکنون به ۱۲۰ تختخوابی رسیده است که تجهیز آن نیز باید توسط وزارت بهداشت و درمان صورت گیرد، از طرفی محل فعلی بیمارستان بنابه دلایل مختلف فنی و پراکنش جغرافیایی از نظر ما پذیرفته نیست و انتظار می‌رود مسأله ساخت این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت پیگیری و عملیات آن آغاز شود.

وی گفت: امسال مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان شازند در بودجه شرکت پتروشیمی تخصیص یافته، اما تاکنون بنا به دلایل مختلف انجام نشده و امیدواریم یک جلسه با حضور وزیر بهداشت یا معاونین وی در تهران و مسؤولان استان برای بررسی این مسأله تشکیل شود زیرا تأسیس بیمارستان شازند مطالبه جدی مردم این شهرستان است.