امضای قرارداد ساخت واحد الفین پتروشیمی ‌بوشهر

امضای قرارداد ساخت واحد الفین پتروشیمی ‌بوشهر قرارداد ساخت واحد الفین پتروشیمی‌ بوشهر میان شرکت‌های پتروشیمی ‌بوشهر و مشارکت مهندسی سازه–سازه‌پاد تهران، به امضاء رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌ شـسـتـان، قـرارداد احـداث واحدالـفیـن پتروشیمی ‌بـوشهـر، میان شـرکت‌هـای پـتروشـیمی ‌بـوشـهر و مـشـارکـت مـهندسی سازه–سازه‌پاد تهران با حضور مدیران عامل شستان، شرکت پتروشیمی‌ بوشهر […]

امضای قرارداد ساخت واحد الفین پتروشیمی ‌بوشهر

قرارداد ساخت واحد الفین پتروشیمی‌ بوشهر میان شرکت‌های پتروشیمی ‌بوشهر و مشارکت مهندسی سازه–سازه‌پاد تهران، به امضاء رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌ شـسـتـان، قـرارداد احـداث واحدالـفیـن پتروشیمی ‌بـوشهـر، میان شـرکت‌هـای پـتروشـیمی ‌بـوشـهر و مـشـارکـت مـهندسی سازه–سازه‌پاد تهران با حضور مدیران عامل شستان، شرکت پتروشیمی‌ بوشهر و مشارکت مهندسی سازه و سازه‌پاد تهران در محل دفتر مرکزی شـسـتـان به امضاء رسید.

این قرارداد شامل مهندسی، تأمین تجهیزات، ساختمان و نصب و راه‌اندازی واحد الفین با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون تن محصول می‌باشد. خوراک مورد نیاز این طرح، گاز اتان می‌باشد که بخش عمده آن از فاز یک پتروشیمی‌ بوشهر تأمین می‌شود و عمده محصول اتیلن تولیدی نیز جهت استفاده در واحدهای پایین‌دستی پتروشیمی ‌بوشهر مورد استفاده قرار خواهدگرفت.

شرکت پتروشیمی ‌بوشهر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های پتروشیمیایی کشور و خاورمیانه با سرمایه‌گذاری شستان در حال ساخت، تکمیل و راه‌اندازی می‌باشد. این مجتمع مشتمل بر سه فاز می‌باشد که فاز اول آن شامل واحدهای شیرین‌سازی، استحصال اتان و تولید متانول، واحد تولید اکسیژن و آب‌شیرین‌کن می‌باشد که به‌زودی به بهره‌برداری کامل می‌رسد. فاز دوم طرح شامل واحدهای الفین، MEG، واحد یوتیلیتی و آفسایت و فازسوم نیز شامل واحدهای HDPE، اسیداستیک و VAM خواهد بود.