تدوین اسناد مناقصه یک واحد HDPE ؛ به‌زودی

تدوین اسناد مناقصه یک واحد HDPE ؛ به‌زودی مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی گفت: هلدینگ خلیج‌فارس هفت پروژه پایین‌دست پتروشیمی را در جهش سوم صنعت پتروشیمی اجرا می‌کند. به گزارش خبرنگار انرژی مناقصه‌مزایده، صفرعلی بابایی با اشاره به اینکه مطالعات احداث یک پروژه الفینی به ظرفیت یک میلیون تن در بندر امام(ره) به‌زودی انجام […]

تدوین اسناد مناقصه یک واحد HDPE ؛ به‌زودی

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی گفت: هلدینگ خلیج‌فارس هفت پروژه پایین‌دست پتروشیمی را در جهش سوم صنعت پتروشیمی اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار انرژی مناقصه‌مزایده، صفرعلی بابایی با اشاره به اینکه مطالعات احداث یک پروژه الفینی به ظرفیت یک میلیون تن در بندر امام(ره) به‌زودی انجام می‌شود، اظهار کرد: اسناد مناقصه یک واحد HDPE در ممسنی یا بروجن نیز در آینده نزدیک تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه محوطه‌سازی پروژه ابن‌سینای اندیمشک آغاز شده است و به دنبال نهایی کردن دانش فنی آن هستیم، افزود: امیدواریم تا یک ماه آینده تغییر فرآیند پروژه سنقر کرمانشاه در هلدینگ خلیج‌فارس مصوب شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه هفت طرح پایین‌دست در معاونت برنامه‌ریزی هلدینگ خلیج‌فارس به سرانجام رسیده است که چهار طرح در حال اجرایی شدن است، تصریح کرد: مشارکت بخش‌خصوصی در این طرح‌ها به دلیل نیاز به حجم پایین سرمایه‌گذاری پایین، راحت‌تر است.