آغاز عملیات احداث ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت

آغاز عملیات احداث ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت  نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای‌اسلامی از آغاز عملیات احداث ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت خبر داد. به گزارش ایسنا، عدل‌هاشمی پور درخصوص جزییات این خبر با بیان اینکه مجدانه دنبال تأمین و تکمیل پروژه‌های حوزه انتخابیه هستم، گفت: در همین خصوص بخشی از تجهیزات ساختمان‌های […]

آغاز عملیات احداث ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت

 نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای‌اسلامی از آغاز عملیات احداث ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، عدل‌هاشمی پور درخصوص جزییات این خبر با بیان اینکه مجدانه دنبال تأمین و تکمیل پروژه‌های حوزه انتخابیه هستم، گفت: در همین خصوص بخشی از تجهیزات ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت بارگیری و تخلیه شد و بخشی دیگر نیز در مسیر ورود جهت نصب هستند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده تا قبل از پایان سال بخش اعظم تجهیزات ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت وارد کارگاه خواهد شد.

نائبرئیس کمیسیون انرژی تصریح کرد: برنامه‌های بلندمدت اتخاذ شده درخصوص اجرای این پروژه عظیم صنعتی با وجود حضور شرکت پتروپارس که از قوی‌ترین سازنده‌های پتروشیمی در کشور است متوقف نخواهند شد و جوانان جویای کار به ویژه رشته‌های مرتبط آماده بکارگیری در پتروشیمی دهدشت در نیمهاول سال ۹۹ باشند.