فعالیت ۵۰۰ نیروی پیمانکاری در پالایشگاه گاز ایلام

فعالیت ۵۰۰ نیروی پیمانکاری در پالایشگاه گاز ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ایجاد انگیزه و افزایش رضایتمندی کارکنان، مسیر دستیابی به اهداف و چشم‌انداز سازمان را هموار می‌سازد.   به گزارش ايسنا، شهریار داری‌پور در حاشیه افتتاح ساختمان اسکان نیروهای پیمانکاری اظهار کرد: رضایتمندی، بالا بردن انگیزه کاری و ارج نهادن به زحمات […]

فعالیت ۵۰۰ نیروی پیمانکاری در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ایجاد انگیزه و افزایش رضایتمندی کارکنان، مسیر دستیابی به اهداف و چشم‌انداز سازمان را هموار می‌سازد.  

به گزارش ايسنا، شهریار داری‌پور در حاشیه افتتاح ساختمان اسکان نیروهای پیمانکاری اظهار کرد: رضایتمندی، بالا بردن انگیزه کاری و ارج نهادن به زحمات و تلاش کلیه کارکنان از جمله نیروهای پیمانکاری از اهداف و اولویت‌های منابع انسانی شرکت است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر نیروی پیمانکاری به صورت مستمر در این پالایشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: در تعمیرات اساسی سال‌جاری که منجر به بهبود کیفی محصولات پالایشگاه و همچنین افزایش و رشد قابل‌توجه محصولات تولیدی نسبت به مدت مشابه در سنوات گذشته شد نقش این نیروها قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه نیروهای پیمانکاری معاونت عملیات بیش از ۱۰ سال است که در کانکس اسکان داشتند، گفت: یکی از ساختمان‌های به جای مانده از زمان پروژه با هدف اسکان این نیروها و افزایش رضایتمندی، طی سال‌جاری بازسازی، تکمیل و تجهیز شد تا این نیروها با انگیزه و رضایتمندی بیشتری در انجام وظایف و رسیدن به اهداف و چشم‌انداز شرکت تلاش کنند.