پایان لیگ تلگرامی!

  مسعود طاهری کم‌تر از ۲۴ ساعت تا پایان لیگ پانزدهم فوتبال ایران باقی است. لیگی که به گفته کارشناسان فوتبال، جذاب‌‌ترین لیگ تمامی ادوار بوده است. فردا، آخرین روز برگزاری لیگ پانزدهم است و از ساعت ۱۸ در بسیاری از شهرهای کشور، طرفداران فوتبال شاهد آخرین هنرنمایی بازیکنان محبوبشان خواهند بود. بی‌شک حساس‌‌ترین نبردهای […]

 

مسعود طاهری

کم‌تر از ۲۴ ساعت تا پایان لیگ پانزدهم فوتبال ایران باقی است. لیگی که به گفته کارشناسان فوتبال، جذاب‌‌ترین لیگ تمامی ادوار بوده است.

فردا، آخرین روز برگزاری لیگ پانزدهم است و از ساعت ۱۸ در بسیاری از شهرهای کشور، طرفداران فوتبال شاهد آخرین هنرنمایی بازیکنان محبوبشان خواهند بود. بی‌شک حساس‌‌ترین نبردهای روز آخر در تهران و خوزستان پیگیری خواهد شد. جایی که پرسپولیس برای تضمین قهرمانی‌‌اش نیاز به یک برد پرگل دارد تا اگر استقلال خوزستان از پس ذوب‌آهن برآمد، باز هم سرخ‌ها قهرمان شوند. در خوزستان نیز استقلال این شهر بی‌شک در ورزشگاه۵۰ هزار نفری غدیر به دنبال اولین قهرمانی‌‌اش می‌گردد. تیمی که به لستر ایران معروف شده و با سبک خاص بازی‌‌اش به دنبال خلق شگفتی است.

فردا همچنین روز هادی نوروزی است. کاپیتانی که بازوبند پرطرفدار‌ترین تیم ایران و آسیا را به بازو می‌بست و شاید به قول برادرش سنگینی بار این مسؤولیت بزرگ یکی از عوامل جدایی‌‌اش از سرخپوشان بود. کاپیتانی که فردا بر سر مزارش غوغایی بپاست تا بازیکنان پرسپولیس با جام به کپورچال بروند.

فردا روز مهرداد اولادی است. بازیکنی که یکی از بر‌ترین بازیکن‌های ملی ما بود و بار‌ها طرفداران سرخابی را با گل‌هایش به وجد آورد. کسی که در تیم ملی امید و بزرگسالان نیز حضوری درخشان داشت و خیلی زود جمع ما را ترک کرد.

و فردا روز تلگرام است! نرم‌افزاری که بنا بر آمار از اقبال بالای۸۰ درصدی در ایران بهره می‌برد و باعث شده تا تمامی کاربرانش از لحظه‌لحظه اتفاقات خوب و بد داخلی و خارجی آگاه شوند. بی‌شک بخش اعظمی از همین اتفاقات نیز مربوط به فوتبال بوده است. کاربرانی که از اولین بازی لیگ تا به اینجا آخرین اخبار را دست به دست در شبکه مجازی چرخاندند تا به قولی ثبت کوچک‌ترین لحظات از دست کسی در نرود! از لحظه فوت هادی نوروزی بگیر تا همین چند روز پیش که زبان درازی مهدی رحمتی به نیمکت تراکتور، دست به دست در فضازی مجازی پخش شد!

فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست و کاربران تلگرامی قطعاً به دنبال ثبت حساس‌‌ترین لحظات هستند. به هر حال با پایان یافتن آخرین بازی‌های لیگ، لیگ تلگرامی نیز به نوعی پایان می‌پذیرد و آرزو که با پایان یافتن بازی‌ها و مشخص شدن تکلیف قهرمان شاهد بی‌احترامی و هتاکی طرفداران فوتبال به هم نباشیم. آرزویی که همچون اسمش معلوم است دست‌نیافتنی است!