فلش مموری ۸۰۰ هزار تومانی!!

فلش مموری ۸۰۰ هزار تومانی!! گروه IT – فلش‌مموری «SU4901» محصولی لوکس از شرکت «مورلاتو» است. این فلش‌مموری دارای ظرفیت تنها ۲ گیگابایت برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات است. به گزارش مناقصه‌مزایده، فلش‌مموری SU4901 از طریق رابط USB2.0 به رایانه متصل می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به انجام هیچ‌گونه تنظیمی نیست. ویژگی که […]

فلش مموری ۸۰۰ هزار تومانی!!

گروه IT – فلش‌مموری «SU4901» محصولی لوکس از شرکت «مورلاتو» است. این فلش‌مموری دارای ظرفیت تنها ۲ گیگابایت برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، فلش‌مموری SU4901 از طریق رابط USB2.0 به رایانه متصل می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به انجام هیچ‌گونه تنظیمی نیست. ویژگی که فلش‌مموری SU4901 را از سایر محصولات متمایز می‌کند، ترکیب جاسوییچی کلاسیک با فلش‌مموری است که می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب باشد. جنس بدنه‌ این فلش‌مموری از جنس استیل ضد زنگ است که در قسمت انتهایی آن یک حلقه‌ جاسوییچی با قطر ۳٫۵ سانتی متر می‌شود. وجود این حلقه‌ی آویز باعث می‌شود که احتمال گم شدن فلش‌مموری تا حد زیادی کم شود. هنگام عدم استفاده از SU4901 برای ذخیره‌سازی اطلاعات، می‌توان درگاه USB آن‌را به قسمت کناری انتقال داد.

وزن ۳۰ گرمی این محصول باعث شده که به راحتی بتوان همیشه آن‌را با خود همراه داشت. همچنین جنس استیل آن باعث شده SU4901 مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات داشته باشد.

تا به اینجا تنها مشخصات ساده یک فلش مموری متداول را باهم مرور کردیم اما نکته جالب اینجاست که برچسب قیمت این فلش‌مموری نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان است!

پس از پرس‌وجو در مورد این فلش بالاخره فهمیدم که این قیمت باور نکردنی به خاطر حلقه کلید که بهش وصل شده، می‌باشد وگرنه یک فلش مموری که اینچنین قیمتی نخواهد داشت.

 

پیشنهاد می‌کنیم بخرید و به عنوان جواهر به گردنتان آویزان کنید!