مزایده بخشی از املاک پست بانک ایران

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مناقصه‌مزایده اعلام کرد مزایده بخشی از املاک پست بانک ایران پست بانک ایران قصد دارد بخشی از املاک تملیکی خود را واگذار کند. یک منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار مناقصه‌مزایده گفت: پست بانک ایران در نظر دارد ۲۴رقبه از املاک تملیکی خود را از طریق مزایده واگذار […]

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مناقصه‌مزایده اعلام کرد

مزایده بخشی از املاک پست بانک ایران

پست بانک ایران قصد دارد بخشی از املاک تملیکی خود را واگذار کند.

یک منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار مناقصه‌مزایده گفت: پست بانک ایران در نظر دارد ۲۴رقبه از املاک تملیکی خود را از طریق مزایده واگذار کند. این املاک در استان فارس قرار دارند و توسط مدیریت شعب این استان واگذار می‌شود. گفتنی است؛ پست بانک ایران در نظر دارد در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تأکید دولت، این املاک را واگذار کند و شرکت‌کنندگان در این مزایده می‌توانند تا ۲۵بهمن۱۳۹۶ پیشنهادهای خود را ارایه دهند.

 

وی افزود: پاکت‌های این مزایده نیز در روز ۲۶بهمن۱۳۹۶ باز می‌شود. از سوی دیگر پیش از این یک مقام آگاه در پست بانک درباره افزایش سرمایه آن گفت: با توجه به بند «ز» تبصره ۱۶ قانون بودجه، وزارتخانه‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده شده تا سقف ۵هزارمیلیاردریال اموال غیرمنقول مازاد خود را که واگذاری آن مشمول سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی نیست را با رعایت قوانین و مقررات مربوط به‌فروش برساند و منابع حاصله را به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند تا پس از تصویب هیأت وزیران برای افزایش سرمایه پست بانک اختصاص یابد.