شورای شهر تهران و دردسر شیرین

به دنبال شهردار پایتخت شورای شهر تهران و دردسر شیرین گروه اجتماعی- شهرداری تهران همچنان بدون شهردار و با سرپرست به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اعضای شورای شهر از انتخاب شهردار جدید تهران در اواخر همین ماه خبر داده‌اند. بعد از استعفاهای پیاپی نجفی از ریاست شهرداری تهران، بحث داغ پیدا کردن شهردار برای پایتخت […]

به دنبال شهردار پایتخت

شورای شهر تهران و دردسر شیرین

گروه اجتماعی- شهرداری تهران همچنان بدون شهردار و با سرپرست به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اعضای شورای شهر از انتخاب شهردار جدید تهران در اواخر همین ماه خبر داده‌اند.

بعد از استعفاهای پیاپی نجفی از ریاست شهرداری تهران، بحث داغ پیدا کردن شهردار برای پایتخت باز هم بر سر زبان‌ها افتاده است. مسندی که ثابت کرده برخی از مواقع می‌تواند صاحب منصب را از بهشت به پاستور نیز برساند و همین باعث شده تا شهردار شهر تهران از امتیازات ویژه‌ای برخوردار باشد.

کلان‌شهر تهران این روز‌ها چشم انتظار شهرداری است که بتواند زخم‌هایش را التیام دهد. کسی که هم رابطه‌‌اش با دولتیان خوب باشد و هم بتواند اعضای شورای شهر را اقناع کند.

لیست اولیه برای پست شهردار تهران نشان می‌دهد، افرادی از تمام سلیقه‌ها امکان در دست گرفتن سکان هدایت پایتخت ایران را دارند. از محسن‌هاشمی، ریاست فعلی شورای شهر تهران که همیشه نامش برای ریاست شهرداری تهران مطرح بوده بگیر تا محمدرضا‌عارف. البته محسن‌هاشمی براساس گفته اعضای شورای شهر به دلیل آن که باید قبل از کاندید شدن استعفا دهد، به صورت رأی‌گیری استمزاجی از این پست کناره‌گیری کرد تا جا برای دیگران باز بماند. عارف نیز درخواست کرد تا کلاً اسمش در لیست کاندیداهای احتمالی شهردار تهران مطرح نشود که با این اتفاق باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه کسی سکان هدایت شهر را به دست می‌گیرد.

گفتنی است آقایان افشانی، علی‌اوسط‌هاشمی، انصاری‌لاری، مرتضی‌بانک، بیطرف، پنجه‌فولادگران، تبادار، ترک‌نژاد، تقی‌زاده، تندگویان، محمودحجتی، سیدمحمودحسینی، حقانی، حناچی، خواجه‌نصیر، مصطفی‌سلیمی، فرشیدگلزاری، حسینی‌مکارم، مهرعلیراده، مقیمی، مناف‌هاشمی، حجت‌ا…میرزایی، سیدجعفرموسوی، رضا‌ویسه، مرعشی، واعظ مهدوی کاندیدا منصب شهردار تهران هستند.