آغاز به‌کار برندگان مناقصات مراکز توانمندسازی استارت‌آپ‌ها

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد آغاز به‌کار برندگان مناقصات مراکز توانمندسازی استارت‌آپ‌ها رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در قالب وام وجوه اداره‌شده به‌ کارگزاران مراکز توانمندسازی استارت‌آپ‌ها در استان‌ها برای تأسیس شتاب‌د‌‌هنده، تسهیلات اعطا کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی در جلسه هماهنگی […]

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد

آغاز به‌کار برندگان مناقصات مراکز توانمندسازی استارت‌آپ‌ها

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در قالب وام وجوه اداره‌شده به‌ کارگزاران مراکز توانمندسازی استارت‌آپ‌ها در استان‌ها برای تأسیس شتاب‌د‌‌هنده، تسهیلات اعطا کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی در جلسه هماهنگی با کارگزاران مراکز توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشریح رویکردهای سازمان فناوری اطلاعات ایران در حوزه کسب‌وکارهای نوپا، اظهار داشت: طرح کارگزاری مراکز توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا با رویکرد تمرکززدایی و برخورداری همه استان‌ها از خدمات مربوط به شرکت‌های نوپا تهیه شده است.

وی افزود: کارگزارانی که از طریق اعلام نتایج مناقصه برگزارشده، در این خصوص انتخاب شده‌اند می‌توانند از طریق همکاری با سایر نهاد‌ها نسبت به اجرای شرح خدمات خود اقدام کنند و در صورت تأسیس شتاب‌د‌‌هنده می‌توانند از طریق یکی از نهادهای استانی نظیر شهرداری، دانشگاه و یا… فضای لازم را تهیه کنند.

معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز آمادگی دارد تا به ‌کارگزاران مراکز توانمندسازی استارت‌آپی در قالب وام وجوه اداره‌شده، تسهیلات اعطا کند، گفت: ادارات کل فناوری اطلاعات استان‌ها در تمامی این فرآیند به عنوان نماینده وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات می‌توانند در بحث همکاری در نظارت این روند، تأثیر مهمی در نوع کارکرد این پروژه داشته باشند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به تصویب طرح نوآفرین در هیأت دولت، گفت: براساس این طرح، شرکت‌های نوپای تأسیس‌شده براساس سه شاخص زمان تأسیس، درآمد سالیانه و سرمایه شرکت، از معافیت‌های مالیاتی و بیمه برخوردار می‌شوند.